Συμβουλές Επιτυχίας

 
8 Ιούλιος
2016

8 ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ SOCIAL MEDIA MARKETING

8 ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ SOCIAL MEDIA MARKETING
 
Πόσο θόρυβο νομίζετε ότι μπορεί να αντέξει το κοινό σας στα social media; Πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε και να οικοδομήσετε αποδοτικές σχέσεις μαζί του; Το Social Media Marketing έχει τον τρόπο.

Αν θεωρείς ότι το Social Media Marketing (SMM) γίνεται με το να ανεβάζεις post με τα προϊόντα σου στα Social Media, είναι καιρός να το ξανασκεφτείς. Για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις από τον θόρυβο που ακούει καθημερινά το κοινό σου, χρειάζεται να έχεις γνώση των βασικών αρχών του SMM.
 

Στην συνέχεια ακολουθούν 8 από αυτές τις αρχές, που θα σε βοηθήσουν να οικοδομήσεις αποδοτικές σχέσεις με το κοινό σου και να υπηρετήσεις καλύτερα την επιχείρηση σου.

 

1.   ΑΚΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΟΥ

Η επιτυχία στο SMM απαιτεί να ακούς περισσότερο και λιγότερο να μιλάς. Μάθε να διαβάζεις το περιεχόμενο που δημιουργεί το κοινό-στόχος σου. Επίσης μάθε τι θεωρούν σημαντικό μέσα από τις συζητήσεις που κάνουν. Μόνο αν μάθεις να ακούς το κοινό σου, θα μπορέσεις να δημιουργείς περιεχόμενο που πυροδοτεί συζητήσεις και προσθέτει αξία στην ζωή τους.

 

2.   ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣΙΤΟΣ

Μην δημοσιεύεις το περιεχόμενο σου και μετά να εξαφανίζεσαι. Να είσαι εκεί διαθέσιμος για το κοινό σου: να συζητήσεις μαζί τους, να απαντήσεις σε απορίες  διαφωνίες ή ακόμα και σε προσβολές, να δώσεις λύσεις σε προβλήματα. Μην αμφιβάλεις ότι οι follower σου δεν θα διστάσουν να σε αντικαταστήσουν με κάποιον άλλο, αν εσύ απλά δημοσιεύεις κάτι και μετά εξαφανίζεσαι για εβδομάδες ή και μήνες.

 

3.   ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ

Η επιτυχία στο Social Media Marketing δεν μπορεί να έρθει μέσα σε μια μέρα. Θα χρειαστεί να δεσμευτείτε ότι θα προσπαθήσετε για μεγάλο διάστημα πριν δείτε τα πρώτα ουσιαστικά αποτελέσματα. Δείτε το σαν μια επένδυση που όμως αποφέρει σημαντικό και μόνιμο κέρδος στην επιχείρηση σας.

 

4.   ΕΣΤΙΑΣΟΥ ΣΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

Η εξειδίκευση είναι καλύτερη στρατηγική, από το να προσπαθείς να είσαι τα πάντα σε όλους. Μια εξαιρετικά εστιασμένη στρατηγική Social Media Marketing που προορίζεται να οικοδομήσει ένα ισχυρό brand έχει σημαντικά περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, απ’ ότι μια στρατηγική πανσπερμίας στα Social Media.

 

5.   ΕΠΙΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Στο SMM είναι καλύτερα να έχουμε 100 άτομα που αλληλεπιδρούν μαζί μας, που διαβάζουν και σχολιάζουν το περιεχόμενο μας, από το να έχουμε 1000 άτομα που απλά συνδεθήκαμε κάποτε και αυτό ήταν. Όπως λέει μια παλιά παροιμία: «Η ποιότητα κερδίζει την ποσότητα».

 

6.   ΜΟΙΡΑΣΕ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ

Αν χρησιμοποιείς τα social media μόνο για να προβάλεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, σύντομα το κοινό θα πάψει να σε ακούει. Οι χρήστες των social media αγαπούν την χρηστικότητα, όχι την πώληση (hard selling). Για αυτό δώσε προστιθέμενη αξία στο περιεχόμενο που ανεβάζεις. Μην πουλάς το προϊόν, παρουσίασε τις χρήσεις του. Μην προσπαθείς να πουλήσεις στους άλλους, δημιούργησε σχέσεις, ειδικά με άτομα επιρροής.

 

7.   ΣΥΝΔΕΣΟΥ ΜΕ  ΑΤΟΜΑ ΕΠΗΡΡΟΗΣ

Σε κάθε αγορά υπάρχουν άτομα που επηρεάζουν ένα ποιοτικό κοινό με την άποψη τους. Μπορεί να είναι bloggers, δημοσιογράφοι, καθημερινοί σχολιαστές, κ.ο.κ. Αφιέρωσε χρόνο να τους γνωρίσεις, να συνδεθείς μαζί τους και να τους κάνεις γνωστά τα προϊόντα ή της υπηρεσίες σου.

Αν καταφέρεις να σε θεωρούν μια έγκυρη και ενδιαφέρουσα πηγή πληροφοριών, θα μπορούσαν να μοιράζονται το περιεχόμενο σου με τους οπαδούς τους και έτσι να ανοίξουν ένα νέο κοινό για την επιχείρηση σου.

 

8.   ΔΕΙΞΕ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ

Όπως δεν θα έδειχνες αγνωμοσύνη σε κάποιον που αγόρασε από εσένα προσωπικά, έτσι δεν πρέπει να αγνοείς όποιον συνδέεσαι online στα Social Media. Η δημιουργία σχέσεων είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του SMM. Γι’ αυτό δείξε ευγνωμοσύνη στον καθένα που συνδέεται μαζί σου, μοιράζεται το περιεχόμενο σου και αγοράζει τα προϊόντα σου. Μοιράσου το δικό του περιεχόμενο, κάνε ένα θετικό σχόλιο, επιβράβευσέ τον με ένα like. Αφιέρωσε χρόνο για να δείξεις ότι δεν θέλεις μόνο να κερδίζεις, αλλά και να μοιράζεσαι με τους άλλους.

 

Αν θελήσετε ενός digital marketing agency στο Social Media Marketing της επιχείρησης σας, μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας στο τηλέφωνο: 210 300 4448 ή να συμπληρώστε την σχετική φόρμα.