Συμβουλές Επιτυχίας

 
16 Ιούλιος
2016

4 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

4 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
 
Μήπως δεν χτυπάει το τηλέφωνο σας από πελάτες όσο θα θέλατε; Χρησιμοποιείστε 4 δοκιμασμένους τρόπους με τεχνικές digital marketing για να αλλάξετε προς όφελος σας την κατάσταση.



Έχετε μια επιχείρηση που απευθύνεται σε επαγγελματίες (B2B) και όχι στον απλό καταναλωτή. Οι δουλείες πάνε και δεν πάνε, η πελατειακή βάση μειώνεται, ο ανταγωνισμός σας χτυπάει. Αποφασίσατε λοιπόν σαν αντίδραση να τονώσετε την online παρουσία σας. Φτιάξατε (ή ανανεώσατε) το site σας. Το κάνατε όπως το ονειρευόσασταν: φοβερές φωτογραφίες, εκπληκτικό design, γρήγορο. Αλλά….
 
Αλλά το τηλέφωνο δεν χτυπάει όπως θα περιμένατε. Οι πελάτες που περιμένατε δεν έρχονται.
 
Τι φταίει; Και το βασικό ερώτημα: Πως μπορείτε να βρείτε νέους πελάτες;
 
Είναι βασικό να καταρρίψουμε από την αρχή το μύθο ότι ένα super website θα σας φέρει πελάτες από μονό του. Το site σας σκεφτείτε το σαν ένα φυσικό κατάστημα σε ένα δρόμο μιας αχανούς πόλης. Το να βάλεις σε ένα τέτοιο κατάστημα, στην βιτρίνα, μια ταμπέλα που λέει: «Ανοίξαμε και σας περιμένουμε» δεν σημαίνει ότι αυτομάτως οι πελάτες θα κάνουν ουρά για να μπουν.
 
Το ίδιο και με το site σας. Ένα φοβερό και τρομερό site δεν εγγυάται ότι οι πελάτες θα «κάνουν ουρά» για να αγοράσουν από εσάς. Άσε που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να δημιουργεί και λάθος εντυπώσεις!
 
Πως μπορείτε λοιπόν να βρείτε και να προσελκύσετε νέους πελάτες;
Η απάντηση είναι απλή: Θα τους βρείτε εκεί που ήταν πάντα, αλλά θα τους προσελκύσετε με νέες τεχνικές.
 
Οι νέοι σας πελάτες κρύβονται μέσα στο ήδη υπάρχον πελατολόγιο σας! Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει: «Ο ευχαριστημένος πελάτης είναι ο καλύτερος πωλητής σου». Γιατί λοιπόν να μην τους ζητήσετε να σας συστήσουν σε φίλους ή συναδέλφους που θα ενδιαφέρονταν για τα προϊόντα σας; Μην περιμένετε να το κάνουν από μόνοι τους. Ζητήστε τους εσείς. Και όταν το κάνουν δώστε τους ένα μικρό ευχαριστήριο δώρο.
 
Που αλλού κρύβονται οι νέοι πελάτες; Σε εκείνους τους φακέλους (φυσικούς ή ηλεκτρονικούς) που γράφουν απέξω: Προσφορές. Ναι καλά καταλάβατε. Αυτός που μπήκε στον κόπο να σας ζητήσει στο παρελθόν προσφορά, ακόμα και αν δεν αγόρασε τότε, μπορεί να είναι αύριο πελάτης σας. Τι χρειάζεται; Κατάλληλες τεχνικές. Χρησιμοποιείστε το email marketing για να πλησιάσετε όλους αυτούς τους παρ’ ολίγον πελάτες των τελευταίων 2-3 χρόνων.  Στείλτε τους μια πρόσκληση να επισκεφτούν το νέο λειτουργικό site σας. Ή επικοινωνήστε μια ειδική προσφορά που έχετε. Και μετά; Μετά παρακολουθήστε μέσω των analytics πόσοι ανταποκρίθηκαν (conversion) και πως. Το επόμενο βήμα μπορεί να έχει remarketing, ξανά email marketing ή και προσωπική πώληση (τηλέφωνο).
 

 
Νέους πελάτες μπορούμε να βρούμε και στο internet. Μπορείτε να συγκεντρώσετε ονόματα εταιριών, websites, τηλέφωνα και emails από διαδικτυακούς καταλόγους, νόμιμα και οικονομικά. Και το επόμενο βήμα; Δεν αρκεί ένα ομαδικό email σταλμένο με το Outlook που ξεκινάει κάπως έτσι: «Αγαπητε/η Κύριε/α». Πρέπει να έχετε ένα ολοκληρωμένο πλάνο. Καθορίσετε πρώτα, το τι στόχο έχετε για αυτούς που θα προσεγγίσετε. Θέλετε να μπουν στο site σας, να ακούσουν το brand σας ή κάτι άλλο; Επίσης πρέπει να αποφασίσετε στο τι θα τους πείτε. Συνήθως να ξέρετε ότι μηνύματα του στυλ: «Αν αγοράσεις από εμάς θα κερδίσεις», δεν είναι και πολύ επιτυχημένα. Τελικά αποφασίστε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα με όσους ανταποκριθούν.
 
Επίσης, στο internet και ειδικά στην μηχανή αναζήτησης της Google μπορείτε να βρείτε τους νέους πελάτες σας. Αυτοί που αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα σαν τα δικά σας, στην πραγματικότητα σας ψάχνουν χωρίς να το ξέρουν. Και εσείς που είστε; Έχετε κάνει SEO (Search Engine Optimization) και Google Adwords για να είστε στην πρώτη σελίδα; Αν όχι ξανασκεφτείτε το. Το Adwords είναι αποδεδειγμένα η πλέον ανταποδοτική διαφήμιση αν γίνεται οργανωμένα και σωστά!
 
«Αυτό ήταν όλο;» σκέφτεστε; 

Σίγουρα όχι. Υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείτε να κάνετε, και σαν κινήσεις και σαν τεχνικές. Ασφαλώς εδώ δεν μπορούμε να τις αναπτύξουμε όλες ενδελεχώς όπως θα θέλαμε. Στην BIZZ μπορούμε όμως στην πράξη να τις κάνουμε να δουλέψουν για εσάς, με στόχο πάντα να χτυπάει το τηλέφωνο συνεχώς από τις κλήσεις  των πελατών σας. Χρησιμοποιείστε κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους για να επικοινωνήσετε μαζί μας και μάθετε πως εργαζόμενοι παρέα μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
 
#bizzbrain: Στο email marketing πρέπει να υπάρχει πάντα ο μηχανισμός ώστε αυτός που δεν θέλει, να μπορεί να βγει από την λίστα σας. Επίσης αυτούς που επανειλημμένα δεν ανταποκρίνονται σε ότι και αν κάνετε, μην συνεχίζετε να τους ενοχλείτε. Είναι σπατάλη χρόνου!