Συμβουλές Επιτυχίας

 
27 Μάρτιος
2017

HOTEL SEO SERVICES – ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ HOTEL SEO ΣΤΗΝ ΒΙΖΖ;

HOTEL SEO SERVICES – ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ HOTEL SEO ΣΤΗΝ ΒΙΖΖ;
 
Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις τι είναι και τι δεν είναι το Hotel SEO. Επίσης θα ενημερωθείς αναλυτικά ποιες πρακτικές Hotel SEO ακολουθούμε στην Bizz και γιατί αξίζει να επιλέξεις τα δικά μας Hotel SEO Sevices.



Μιλώντας καθημερινά με ιδιοκτήτες και διαχειριστές ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα, διαπιστώνουμε αυξημένο ενδιαφέρον για το Hotel SEO (hotel search engine optimization). Αυτό είναι πολύ φυσιολογικό δεδομένου ότι το SEO θεωρείται ένα χαμηλού κόστους εργαλείο Hotel Marketing με διαρκή οφέλη.

Το ερώτημα που μας κάνουν οι περισσότεροι από τους συνομιλητές μας είναι: «Πως κάνετε στην Bizz Hotel SEO, ώστε να είναι το website μου στην πρώτη σελίδα Google;». Επίσης ρωτούν: «Σε τι διαφέρουν τα Hotel SEO Services της Bizz από αυτά των ανταγωνιστών της;». Στην ουσία θέλουν να μάθουν ποια μεθοδολογία SEO χρησιμοποιούμε και γιατί να μας επιλέξουν.

Πριν απαντήσουμε, αξίζει να αναφερθούμε σε μερικά ακόμα ερωτήματα που μπορεί να απασχολούν και εσένα, ώστε να σε βοηθήσουμε να βάλεις τα πράγματα σε μια σειρά. Αφού το κάνουμε αυτό στην συνέχεια -αυτού του άρθρου-  θα δώσουμε απαντήσεις και στα παραπάνω ερωτήματα. Τι λες; Ξεκινάμε;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ HOTEL SEO & ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ;

Το Hotel Search Engine Optimization (Hotel SEO) είναι το σύνολο των βέλτιστων πρακτικών (marketing και τεχνικών) που αποσκοπούν να βελτιώσουν την κατάταξη του website του ξενοδοχείου σου στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Το να βρίσκεσαι το website του ξενοδοχείου σου ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της Google και ειδικά στην πρώτη σελίδα, είναι σημαντικό και από οικονομικής άποψης και από θέμα prestige έναντι των ανταγωνιστών σου. Από οικονομική άποψη είναι σημαντικό, γιατί τα οργανικά αποτελέσματα είναι δωρεάν (δηλαδή δεν πληρώνεις για να είσαι εκεί) και είναι διαθέσιμα 24/7. Όσον αφορά το prestige του ξενοδοχείου σου, σκέψου την πρώτη εντύπωση του υποψήφιου πελάτη όταν το δει να φιγουράρει ανάμεσα στα πρώτα 10 αποτελέσματα της Google. Σίγουρα θα το θεωρήσει σαν σημείο αναφοράς.

Θέλεις να σου δώσω μερικούς ακόμα λόγους για να σε ενδιαφέρει το Hotel SEO; Σύμφωνα με το www.moz.com:

  • Σήμερα περισσότερο από το 75% των κλικ που γίνονται στην Google αφορούν οργανικά (δωρεάν) αποτελέσματα και όχι πληρωμένες διαφημίσεις
  • Το 85% όσων πρόκειται να αγοράσουν τουριστικές υπηρεσίες (κρατήσεις σε ξενοδοχεία, εισιτήρια, κτλ) ξεκινούν γενικά την αναζήτηση τους online και ειδικά από την μηχανή αναζήτησης της Google
  • Το 60% των αναζητήσεων στην Google το 2015 έγιναν από κινητές συσκευές (laptop και mobile).
Όπως είναι φανερό ο επαγγελματίας του τουρισμού-φιλοξενίας που θέλει να πετύχει δεν μπορεί να μην είναι στην πρώτη σελίδα της Google με Hotel SEO.
 
ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ HOTEL SEO

Επειδή είμαι σίγουρος ότι θα ακούσεις ή διαβάσεις πολλά για το Hotel SEO,  θα ήθελα να ξεκαθαρίσω μερικές παρανοήσεις γύρω από αυτό.

Καταρχήν, το Hotel SEO δεν είναι κάτι που γίνεται μέσα σε μερικές εβδομάδες ή ακόμα και σε ένα-δυο μήνες το πολύ. Έχω διαβάσει και εγώ άρθρα που πάνω κάτω λένε: «κάνε αυτό ή εκείνο και σε μερικές ώρες ή μέρες θα είσαι στην πρώτη σελίδα». Τέτοια άρθρα είναι το λιγότερο αφελή και παραπλανητικά. Δεν θέλω να κατηγορήσω τα κίνητρα όσων τα γράφουν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα λεγόμενα τους. Πως θα μπορούσαν άλλωστε να ισχύουν όταν η Google θέλει από μερικές ημέρες έως μερικές εβδομάδες για να διαβάσει και να ευρετηριάσει κάθε καινούργιο website;

Δεύτερο σημαντικό είναι να θυμάσαι πως κάνοντας Hotel SEO δεν σημαίνει ότι θα βγαίνεις σε όλες τις αναζητήσεις στην πρώτη σελίδα της Google. Το σε ποιες αναζητήσεις θα βγαίνεις ψηλά, έχει να κάνει με το σε ποιες λέξεις κλειδιά θα επιλέξεις να δώσεις το βάρος σου. Αν για παράδειγμα θέλεις να βγαίνεις στην λέξη κλειδί «hotel Greece» φοβάμαι ότι θα απογοητευτείς . (Βέβαια περισσότερα για την επιλογή των λέξεων-κλειδιά θα πούμε παρακάτω)

Τέλος είναι σημαντικό να θυμάσαι πως το Hotel SEO δεν θα σου λύσει αυτομάτως το πρόβλημα των χαμηλών κρατήσεων. Ο ρόλος του SEO γενικότερα είναι να φέρει τον υποψήφιο πελάτη στο website σου ή στην πόρτα του ξενοδοχείου σου, αν θα θέλαμε να το πούμε ποιο γλαφυρά. Το αν θα μπει μέσα, δηλαδή θα αγοράσει τις υπηρεσίες σου, έχει να κάνει με το τι θα του πεις εσύ για να τον πείσεις και τι θα του προσφέρεις. Αν δεν ακούσει αυτό που θέλει, τότε απλά θα πάει παρακάτω

Κατά συνέπεια, το Hotel SEO μπορεί να σε βοηθήσει να επιτύχεις αυξημένες κρατήσεις, όταν θα το χρησιμοποιήσεις σωστά και ως μέρος μια ευρύτερης στρατηγικής hotel marketing. Αν το δεις αποσπασματικά και μεμονωμένα το πιθανότερο είναι πως δεν θα έχεις τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Στην Bizz εργαζόμαστε σκληρά για λογαριασμό του πελάτη μας καθοδηγούμενοι από αδιαπραγμάτευτες αρχές και με βάση συγκεκριμένη μεθοδολογία. Και αν στο θέμα της μεθόδου που χρησιμοποιούμε κάνουμε συνεχώς βελτιώσεις με βάση τις εξελίξεις στο digital marketing, στο κομμάτι των αρχών μας δεν κάνουμε ποτέ εκπτώσεις.

Για παράδειγμα, είναι βασική μας αρχή το να λέμε πάντα την αλήθεια στον πελάτη μας, ανεξάρτητα του αν θα μας κάνει προσωρινά αρεστούς ή όχι. Δεν υποσχόμαστε ανέφικτα αποτελέσματα μόνο και μόνο για να πάρουμε την δουλειά. Βασίζουμε τις συνεργασίες μας στην ειλικρίνεια και στον ρεαλισμό.

Επίσης, δεν ακολουθούμε ποτέ αθέμιτες πρακτικές, όπως το black hat SEO. Δεν ρισκάρουμε την φήμη και την θέση του ξενοδοχείου σας στην Google για να επιτύχουμε μία πρόσκαιρα καλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα. Άλλωστε όπως έχει δείξει η εμπειρία μας, τα αποτελέσματα που βασίζονται σε αθέμιτες πρακτικές η Google σύντομα τα εντοπίζει και τα «τιμωρεί» ανάλογα.

Η μεθοδολογία που προτιμούμε ν’ ακολουθούμε στο Hotel SEO βασίζεται στην σφαιρική αντιμετώπιση του marketing του ξενοδοχείου σου. Τι σημαίνει αυτό; Είναι πολύ εύκολο και γρήγορο να εκπονήσουμε ένα πρόγραμμα SEO και να αρχίσουμε να το εφαρμόζουμε. Όμως θυμήσου τι είπαμε στην πρoηγούμενη ενότητα: “το Hotel SEO για να σε βοηθήσει να επιτύχεις αυξημένες κρατήσεις πρέπει να είναι μέρος μια ευρύτερης στρατηγικής Hotel Marketing. Αν το δεις αποσπασματικά και μεμονωμένα το πιθανότερο είναι πως δεν θα έχεις τα αναμενόμενα αποτελέσματα.”

Στην Bizz ακολουθούμε πάντα τον δύσκολο δρόμο, γιατί ξέρουμε πως σε αυτόν υπάρχει η βιώσιμη επιτυχία. Έτσι ξεκινάμε χαράσσοντας μαζί σου την στρατηγική digital marketing του ξενοδοχείου σου. Συνοπτικά καθορίζουμε: ποιοι θα είναι οι βασικοί στόχοι της στρατηγικής μας, σε ποιους πελάτες θα απευθυνθούμε (marketing personas), ποιο αφήγημα θα τους πούμε (storytelling), ποιο περιεχόμενο είναι κατάλληλο για αυτούς (content marketing) και μέσα από ποια κανάλια digital marketing θα τους το διανείμουμε. To Hotel SEO είναι ένα από αυτά τα κανάλια.

Ο λόγος που κάνουμε την παραπάνω διαδικασία είναι πολύ σημαντικός: ο υποψήφιος πελάτης σου δέχεται –όπως όλοι μας- ένα καταιγισμό πληροφοριών και μηνυμάτων στο internet. Για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις από το πλήθος των ανταγωνιστών και να κερδίσεις την κράτηση του, πρέπει να τον προσεγγίσεις αποτελεσματικά και όσο το δυνατόν περισσότερο. Άρα η χρήση ενός και μόνο εργαλείου digital marketing, όπως το Hotel SEO δεν σου εγγυάται ότι θα λύσεις ως δια μαγείας το βασικό πρόβλημα των κρατήσεων . Μόνο η συνδυασμένη χρήση όλων των εργαλείων του hotel digital marketing (Social Media, Google Adwords, Email marketing, SEO, κτλ) μπορούν να σε φέρουν ποιο κοντά στο στόχο σου.

Στην συνέχεια αυτού του άρθρου θα περιγράψουμε μερικές από τις πρακτικές που ακολουθούμε στο Hotel SEO. Βέβαια καταλαβαίνεις ότι δεν είναι δυνατόν να περιγράψουμε σε ένα ή και σε μερικά ακόμα άρθρα όλη την δουλειά που κάνουμε για τους πελάτες μας. Θα ήταν πολύ κουραστικό να αρχίσουμε να μιλάμε με εξειδικευμένους τεχνικούς όρους, μόνο και μόνο για να δείξουμε ότι το ξέρουμε καλά. Ούτε πιστεύουμε ότι το SEO είναι μια Do-it-Yourself τεχνική. (Για περισσότερες πληροφορίες δες το άρθρο: «4+1 Λόγοι για να Προσλάβεις μια Εταιρία SEO

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ  ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ;

Οι πελάτες που σε ενδιαφέρουν χωρίζονται σε δυο μεγάλες κατηγορίες. Σε αυτούς που προγραμματίζουν τις διακοπές τους και ψάχνουν να βρουν το κατάλληλο ξενοδοχείο και σε εκείνους που βρίσκονται ήδη στην περιοχή σου κατά τις διακοπές τους και για οποιονδήποτε λόγο ψάχνουν να κάνουν κράτηση της τελευταίας στιγμής. Μπορεί να σε ενδιαφέρει κυρίως η πρώτη κατηγορία γιατί αντιπροσωπεύει τη μεγάλη μάζα των επισκεπτών σου, αλλά μην υποτιμάς και την δεύτερη. Πολλοί είναι αυτοί που ψάχνουν να βρουν κατάλυμα για μια δυο μέρες την τελευταία στιγμή και ίσως αυτοί να είναι αρκετοί για να κλείσουν οι μικρές μαύρες τρύπες στο καλεντάρι των κρατήσεων σου.

Ο τρόπος που θα προσεγγίσουμε κάθε μία από τις δύο κατηγορίες διαφέρει. Οι επισκέπτες της τελευταίας στιγμής «πιάνονται» ευκολότερα με το Off-Page SEO, δηλαδή με ενέργειες Hotel SEO έξω από το website σου. Αντίθετα όσοι προγραμματίζουν αρκετά πριν τις διακοπές τους επηρεάζονται περισσότερο από το website σου και το On-Page SEO.

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ;

Εδώ ανοίγουμε ένα μεγάλο κεφάλαιο, το οποίο θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε σε όσο ποιο αδρές γραμμές γίνεται. Γενικά στο SEO υπάρχουν δύο ειδών λέξεις-κλειδιά: τα generic keywords και τα long tail keywords.

Τα generic keywords είναι οι βασικές λέξεις κλειδιά μιας κατηγορίας. Αναφέρονται σε μια γενικότερη έννοια και έχουν μεγαλύτερη εφαρμογή. Για παράδειγμα οι λέξεις κλειδιά: hotel Greece, holidays Greece, Greece hotel κ.ο.κ  είναι generic και μπορεί να αναφέρονται σε οποιαδήποτε ξενοδοχειακή μονάδα στην Ελλάδα, σε οποιαδήποτε περιοχή. Κατά κανόνα σε πολύ ανταγωνιστικούς κλάδους όπως ο τουρισμός, η πρώτη σελίδα της Google στα generic keywords μονοπωλείται από μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς (OTA), το TripAdvisor και ίσως λίγες μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Είναι εξαιρετικά δύσκολο, χρονοβόρο και τελικά πολύ αμφίβολο να καταφέρεις να μπει το website σου ανάμεσα τους. Απογοητεύτηκες; Δεν θα έπρεπε. Το ενθαρρυντικό στοιχείο είναι πως τα generic keywords αφορούν ΜΟΝΟ το 30% των αναζητήσεων. Δηλαδή μόνο 3 στους 10 που ψάχνουν στην Google χρησιμοποιούν κάποιο generic keyword.

«Και το υπόλοιπο 70%;» θα ρωτήσεις. Το υπόλοιπο 70% αφορά τα λεγόμενα long tail keywords, δηλαδή τις φράσεις κλειδιά. Στο παράδειγμα που χρησιμοποιήσαμε παραπάνω long tail keywords θα μπορούσαν να είναι οι: boutique hotel Athens, hotel in rethymnon, fashion hotel Athens, κ.ο.κ.

Ομολογουμένως αν τα δούμε μεμονωμένα τα long tail keywords έχουν λιγότερες αναζητήσεις από τα generic, αλλά χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερη σαφήνεια και σχετικότητα. Δηλαδή αν εσύ έχεις ένα boutique hotel στην Αθήνα προτιμάς να σε βρουν λιγότεροι υποψήφιοι πελάτες, που όμως αναζητούν ακριβώς το είδος του ξενοδοχείου που έχεις, παρά να προσπαθείς να βγεις σε λέξεις κλειδιά που είναι απίθανο να μπορέσεις.

Είσαι έτοιμος να ακούσεις και το ποιο ευχάριστο; Στα long tail keywords είναι πολύ ποιο εύκολο και γρήγορο να βγεις στην πρώτη σελίδα Google. Γιατί; Μα γιατί ο ανταγωνισμός είναι μικρότερος. Εμείς λοιπόν στην Bizz προτιμούμε να ξεκινάμε με μια ποιο ρεαλιστική προσέγγιση το Hotel SEO σου: πάμε πρώτα στα long tail keywords ώστε να χτίσουμε μια σταθερή βάση και μετά «κυνηγάμε» τα generic.

ON-PAGE HOTEL SEO

Οι ρυθμίσεις που γίνονται πάνω στο website σου, το λεγόμενο On-Page SEO, έχει να κάνει τόσο με το περιεχόμενο όσο και με διάφορους τεχνικούς παράγοντες.

Θα σταθώ λίγο περισσότερο στο περιεχόμενο, γιατί όπως συνηθίζουμε να λέμε στο SEO: «Content is King!». Πράγματι για την Google –μέχρι την ώρα που μιλάμε- τα websites που έχουν πλούσιο, μοναδικό περιεχόμενο που ανανεώνεται συνέχεια, αποτελούν σημεία αναφοράς και ως εκ τούτου τα ανεβάζει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα. Ακολουθώντας αυτή την πολιτική της, «γεμίζουμε» το website των πελατών μας με σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Έχεις πχ το ξενοδοχείο σου σε κάποιο νησί. Δεν πρέπει ο υποψήφιος επισκέπτης σου να ξέρει τα όμορφα σημεία του νησιού σου, το πώς θα πάει εκεί, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που το κάνουν ξεχωριστό, σε ποια μέρη μπορεί να διασκεδάσει; Δεν θα πρέπει να ξέρει τι είναι αυτό που ξεχωρίζει το δικό σου ξενοδοχείο από τα υπόλοιπα; Δεν θα πρέπει να πεις αναλυτικά τι προσφέρεις για τις τιμές που χρεώνεις; Όλα αυτά και πολλά ακόμα χρειάζονται πλούσιο περιεχόμενο για να αποδοθούν: κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο. Η εποχή που έβαζες στο website σου δυο φωτογραφίες ένα welcome  και αυτό ήταν αρκετό έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα οι συνθήκες απαιτούν πλούσιο και πρωτότυπο περιεχόμενο για να βγεις στην πρώτη σελίδα.

Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι βάζοντας μερικά κείμενα και πολλές φωτογραφίες και βίντεο έχεις κάνει επιτυχημένο On-Page Hotel SEO. Αυτό το περιεχόμενο και γενικά όλο το website πρέπει να είναι δομημένο γύρω από τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που θα έχουμε επιλέξει. Στην συνέχεια αυτές οι λέξεις κλειδιά θα χρησιμοποιηθούν και στις τεχνικές ρυθμίσεις όπως τα meta-title, meta-description και meta-keywords, URLs και οι εικόνες. Χωρίς αυτές τις ρυθμίσεις θα έχουμε κάνει την μισή δουλειά.

Δεν θέλω να σε κουράσω άλλο με τεχνικούς όρους και διαδικασίες. Κάτι που όμως πρέπει να λάβεις υπόψη σου είναι πως οπουδήποτε και αν κατασκευάσεις το website σου, αυτό πρέπει να είναι απαραίτητα mobile-friendly. Δηλαδή να είναι φιλικό προς τις κινητές συσκευές, ώστε να μην χάνεις τους πελάτες που πλοηγούνται από tablet και κινητά. (Για περισσότερα δες το άρθρο: «Πόσο mobile-friendly είναι το website σας;»). Θυμάσαι που είπαμε πως το 60% των αναζητήσεων στην Google γίνονται από κινητές συσκευές; Τι πιστεύεις ότι θα γίνει αν αυτοί όλοι δεν μπορούν να πλοηγηθούν σωστά λόγω έλλειψης responsive design;  Και κάτι ακόμα σπουδαιότερο: πλέον η Google είναι mobile first στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, δηλαδή ανεβάζει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα μόνο τα websites που είναι mobile-friendly.

Πράγματι, στην Bizz κάνοντας On-Page SEO για το ξενοδοχείο σου ρυθμίζουμε όλες τις παραπάνω παραμέτρους και όχι μόνο. Υπάρχουν πολλές ακόμα που μπορεί να χαρακτηριστούν από κάποιους «λεπτομέρειες», αλλά που εκεί βρίσκεται το μυστικό της επιτυχίας μας. Η επιτυχία για εμάς βρίσκεται στην τελειοποίηση της λεπτομέρειας και όχι στο να κάνεις απλά μόνο τα βασικά. Θέλουμε το website σου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο φιλικό προς την Google, ώστε να παραμείνεις στην πρώτη της σελίδα για πολύ καιρό.

OFF-PAGE SEO

Το άλλο μεγάλο κεφάλαιο του Hotel SEO είναι η δουλειά που γίνεται εκτός του website σου και κατά κύριο λόγο το link building. Εδώ και αν είναι που θα διαβάσεις σημεία και τέρατα! Ας τα πούμε λίγο απλά: το link building είναι σημαντικό, αλλά μόνο όταν λειτουργεί σε συνεργασία με το On-Page SEO. Από μόνο του δεν σε φέρνει στην πρώτη σελίδα.

Επίσης είναι σημαντικό να υπάρχει καταχωρημένο το website σου σε διάφορους τοπικούς καταλόγους, κλαδικά directories και σχετικά με τον τουρισμό websites γιατί –όπως είπαμε προηγουμένως- σε βοηθά να προσεγγίζεις τους επισκέπτες που βρίσκονται στην περιοχή σου και σε ψάχνουν. Πρακτικά εμείς το πετυχαίνουμε αυτό με το Local Business Listing και με την δημιουργία citations (παραπομπών). Ίσως έχεις ακούσει πως υπάρχουν ειδικά προγράμματα που κάνουν αυτή την δουλειά να φαίνεται παιχνίδι. Η εμπειρία μας όμως έχει δείξει πως το αποτέλεσμα που παράγουν δεν είναι ποιοτικό. Τα links που δημιουργούν χάνουν σε φυσικότητα και εύκολα η Google τα απορρίπτει. Οπότε εμείς προτιμάμε την χειροκίνητη δουλειά που είναι χρονοβόρα, αλλά έχει όμως ποιοτικότερο αποτέλεσμα.

HOTEL SEO SERVICES ΣΤΗΝ BIZZ

Φτάνοντας προς το τέλος αυτής της ανάλυσης θέλω να απαντήσω σαφώς στο ερώτημα που θέσαμε στην αρχή: «Γιατί να επιλέξω τα Ηotel SEO Services της Bizz από αυτά των ανταγωνιστών της;».

Πριν σου απαντήσω, θα χρησιμοποιήσω ένα σύντομο παράδειγμα. Αν έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα,  τι προτιμάς από το γιατρό σου: να σου δώσει απλώς μια αντιβίωση και να σε στείλει σπίτι σου ή να αναζητήσει την αιτία και αφού την βρει, να χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα μέσα για να την εξαλείψει; Καταλαβαίνεις τι θέλω πω;

Στην BIZZ δεν πουλάμε απλά και μόνο υπηρεσίες Hotel SEO Services στους πελάτες μας. Εμάς μας ενδιαφέρει πως θα βοηθήσουμε το ξενοδοχείο σου να πάει μπροστά, να έχει περισσότερες κρατήσεις, καλύτερη φήμη, καλύτερους πελάτες. Και όλα αυτά με το μικρότερο δυνατόν κόστος. Χρησιμοποιούμε το Hotel SEO γιατί σήμερα που μιλάμε είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο. Αλλά δεν είναι το μόνο που διαθέτουμε. Έχουμε και άλλα. Ο λόγος λοιπόν που αξίζει να επιλέξεις την συνεργασία μαζί μας είναι γιατί χρησιμοποιούμε όλα αυτά τα εργαλεία digital marketing στα πλαίσια μιας στρατηγικής που έχουμε χαράξει μαζί σου και που ως μοναδικό στόχο έχει να φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα στο ξενοδοχείο σου!