Συμβουλές Επιτυχίας

 
19 Οκτώβριος
2017

3 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ HOTEL MARKETING ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

3 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ HOTEL MARKETING ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
 
Το hotel marketing είναι μια αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση φιλοξενίας. Δες 3 αποτελεσματικές πρακτικές που θα βελτιώσουν άμεσα τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σου.



Τι ανάγκη μπορεί να έχει μια επιχείρηση φιλοξενίας το hotel marketing, όταν οι κρατήσεις της πάνε καλά; Μπορεί μια μικρομεσαία μονάδα με περιορισμένους πόρους να υιοθετήσει πρακτικές hotel marketing;

Καλό είναι να πούμε μερικές αλήθειες. Η αλήθεια είναι, λοιπόν, ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις φιλοξενίας στην Ελλάδα, αφήνουν ανεκμετάλλευτες τις απεριόριστες δυνατότητες του hotel marketing. Αρκούνται στο να έχουν ένα οποιοδήποτε website, όπως και αν είναι αυτό. Επίσης αφήνουν κάποιον από τους γνωστούς Online Travel Agencies (ΟΤΑ) να κάνει τις πωλήσεις τους, πιστεύοντας ότι δεν έχουν άλλη επιλογή. Και ενώ δέχονται να πληρώνουν όσο όσο τον ΟΤΑ που συνεργάζονται, αρνούνται να κάνουν την παραμικρή ενέργεια marketing με πρόσχημα το κόστος.

Το αν αυτό είναι σωστό ή όχι, μπορεί να το αποφασίσει ο καθένας για την επιχείρηση του. Αυτό που όμως δεν μπορεί κανείς πλέον να αμφισβητήσει είναι ότι η αναζήτηση υπηρεσιών φιλοξενίας ξεκινάει από την οθόνη ενός υπολογιστή ή ενός smartphone.

Για κάθε άνθρωπο, οπουδήποτε στον κόσμο και αν βρίσκεται, το internet  παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα του, είτε σαν πηγή πληροφόρησης είτε σαν μέσο αλληλεπίδρασης.

Επομένως, εάν είσαι ιδιοκτήτης κάποιας ξενοδοχειακής μονάδας και θα σε ενδιέφερε να τονώσεις την online παρουσία σου και να ενισχύσεις την αποτελεσματικότητά της με τη βοήθεια του hotel marketing, δοκίμασε να εφαρμόσεις για αρχή τις 3 βασικές πρακτικές που ακολουθούν και θα δεις σύντομα τα αποτελέσματα:

1. Responsive design για ίδια εμπειρία χρήσης από οποιαδήποτε συσκευή.

Σκέψου πόσες φορές χρησιμοποιείς το κινητό ή το tablet αντί για τον υπολογιστή ή το laptop προκειμένου να αναζητήσεις μια πληροφορία στο Google. Τώρα σκέψου πόσες φορές έφυγες δυσαρεστημένος από ένα website γιατί είτε δεν φορτώνει, είτε το περιεχόμενο ήταν με τρόπο που δε μπορείς να το δεις σωστά. Μόνο αν μπεις στη θέση του επισκέπτη του website σου θα καταλάβεις γιατί το responsive design είναι μια κίνηση με τεράστιο όφελος για την επιχείρηση σου.

Το responsive design εξασφαλίζει παρόμοια εμπειρία χρήσης ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί ο εκάστοτε επισκέπτης. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που θα μπει από το κινητό του για να δει φωτογραφίες, video ή πληροφορίες για το μέρος που είναι το ξενοδοχείο, να μπορεί να τις βρει εύκολα. Βελτιστοποιώντας λοιπόν το website σου έχεις τη δυνατότητα να βελτιώσεις την εμπειρία του επισκέπτη σε περισσότερες από μία συσκευές.

2. Ενίσχυσε το SEO για να προσελκύσεις το online κοινό στην επιχείρησή σου

Γνωρίζοντας ότι ο πιθανός επισκέπτης σου χρησιμοποιεί τις μηχανές αναζήτησης για να βρει πληροφορίες για το ξενοδοχείο και την περιοχή σου, καταλαβαίνεις ότι η υλοποίηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής SEO είναι επιτακτική. Δημιουργώντας το περιεχόμενο σου έχοντας κατά νου τον επισκέπτη του website και τις ανάγκες του, θα «βοηθήσεις» τις μηχανές αναζήτησης να το αναδείξουν και να το προβάλλουν, όταν αυτός θα κάνει μια σχετική αναζήτηση. Όσο πιο επιτυχημένη είναι η SEO στρατηγική σου, τόσες περισσότερες είναι οι πιθανότητες το website σου να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση από αυτές του ανταγωνισμού στην πρώτη σελίδα google και άρα να γίνει η πρώτη επιλογή για τον εκάστοτε χρήστη.

3. Δημιούργησε περιεχόμενο με video

To SEO για να λειτουργήσει θέλει σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Εάν θέλεις λοιπόν να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου και να δεις το ξενοδοχείο σου να αναπτύσσεται, θα πρέπει να φροντίσεις όχι μόνο να εμφανίζεται το website σου ψηλά στις αναζητήσεις, αλλά και να προσελκύεις τους πιθανούς πελάτες σας προσφέροντάς τους το κατάλληλο περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή - τη στιγμή δηλαδή που πραγματοποιούν κάποια αναζήτηση.

Το οπτικοποιημένο περιεχομένο (visual content) και ειδικά το video είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση φιλοξενίας. Ο υποψήφιος πελάτης σου πριν κάνει κράτηση θέλει να ξέρει όσο το δυνατόν περισσότερα για το τι θα απολαύσει επιλέγοντας το ξενοδοχείο σου. Μάλιστα όσο ποιο ζωντανό είναι αυτό το περιεχόμενο τόσο καλύτερα. Άρα καταλαβαίνεις ότι δεν φτάνουν μόνο μερικές ή πολλές καλές φωτογραφίες. Χρειάζεσαι video που θα του ανοίγουν την όρεξη να περάσει τις διακοπές του στο μέρος σου. Είναι αυτό που συχνά λέμε στους πελάτες μας ότι «η εμπειρία των διακοπών του τουρίστα ξεκινά όταν αρχίζει να ψάχνει πληροφορίες για το που θα πάει». Το video marketing είναι ο καλύτερος τρόπος να ενισχύσεις αυτή την εμπειρία.

Η εφαρμογή των παραπάνω πρακτικών θα φέρουν σε πρώτη φάση μεγάλη κίνηση στο website σου. Στην συνέχεια με τις κατάλληλες ενέργειες growth hacking μπορείς να μετατρέψεις τον επισκέπτη σε πελάτη.

Αν η επιθυμία σου είναι να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες που σου προσφέρει το hotel marketing και να αποκτήσεις τον έλεγχο των κρατήσεων σου, έχουμε τον τρόπο για να το πετύχεις.