4 Έξυπνοι Τρόποι Διαφήμισης για Ανάπτυξη Επιχειρήσεων

έξυπνοι τρόποι διαφήμισης

4 Έξυπνοι Τρόποι Διαφήμισης για Ανάπτυξη Επιχειρήσεων

Ίσως να είσαι και εσύ ένας από τους πολλούς επιχειρηματίες που ψάχνουν έξυπνους τρόπους διαφήμισης που να βοηθούν στην ανάπτυξη επιχειρήσεων. Η οικονομική κρίση και ο μεγάλος ανταγωνισμός έχουν μειώσει πολύ τα διαθέσιμα κεφάλαια για προβολή και προώθηση των επιχειρήσεων, ενώ ταυτόχρονα έχουν κάνει εντονότερη την ανάγκη για ποιο αποτελεσματικό marketing.

Αν διαβάζοντας αυτά βλέπεις τον εαυτό σου, να είσαι σίγουρος πως ότι θα πούμε στην συνέχεια σε αφορά περισσότερο από ποτέ. Στη Bizz είμαστε ειδικευμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων στο growth hacking –ένα είδος marketing που βασίζεται πολύ στην χρήση και την αξιοποίηση της τεχνολογίας με σκοπό την επίτευξη υψηλών ρυθμών ανάπτυξης των επιχειρήσεων.

Marketing, τεχνολογία, έξυπνοι τρόποι διαφήμισης, ανάπτυξη επιχειρήσεων. Λίγο μπερδεμένα σου ακούγονται; Πάμε να τα βάλουμε σε μια σειρά..

Γιατί το Growth Hacking Marketing πρέπει να σε ενδιαφέρει;

Η ομορφιά του growth hacking marketing προέρχεται από την πραγματικότητα ότι η επένδυσή σου βασίζεται στον χρόνο σου, στις έξυπνες ιδέες και στην αξιοποίηση των δεδομένων (data) και όχι στα μετρητά. Παίρνοντας παράδειγμα από success stories όπως η Airbnb, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα πρέπει να προσπαθούν να αναπτυχθούν  χωρίς να κάνουν «σπατάλες» σε χρήματα

Σε ένα σενάριο growth hacking, ο προϋπολογισμός σου μετριέται σε ώρες που θα αφιερώσεις και όχι σε ευρώ. Οι ακόλουθοι 4 έξυπνοι τρόποι διαφήμισης έχουν πετύχει στην πράξη την ανάπτυξη επιχειρήσεων κάθε είδους. Αν τους εφαρμόσεις, μπορείς να δεις και την δική σου επιχείρηση να αναπτύσσεται,  χωρίς να ματώνει η τσέπη σου.

Δημιούργησε τη βάση του κοινού σου με το blogging

Δεν είναι μυστικό ότι η δημιουργία blog δεν είναι πολυτέλεια ή αναγκαίο κακό. Θα έλεγα ότι έτσι όπως είναι σήμερα τα δεδομένα του internet marketing, είναι το κυριότερο στοιχείο ενός λειτουργικού website. Ανεξάρτητα αν είναι απλώς ένα site παρουσίασης ή ένα e-shop, ανεξάρτητα το είδος της επιχείρησης που έχεις και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, το blog είναι ο σύνδεσμoς  μαζί του.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πλέον επιτυχημένες επιχειρήσεις στο internet διακρίνονται από  τη δέσμευση τους για συνεπή δημιουργία περιεχομένου. Αυτές δεν αρκούνται να παράγουν κάποιο περιεχόμενο, που το δημοσιεύουν όποτε δεν έχουν κάτι άλλο ποιο σημαντικό να κάνουν. Παράγουν ποιοτικό περιεχόμενο σε συνεχή βάση με αποτέλεσμα να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους.

Ίσως να σκέφτεσαι τώρα για εσένα: “Μπορώ εγώ να το κάνω αυτό; Πόσο εύκολο είναι;”

Η απάντηση είναι: Μπορείς! Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να αποφασίσεις να επενδύσεις στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου. Είναι εύκολο; Στην αρχή όχι, αλλά με την εξάσκηση θα φτάσει να σου γίνει απαραίτητο. Ποιος είπε ότι η επιτυχία δεν θέλει κόπο;

Εάν θέλεις να αυξήσεις γρήγορα την βάση των ανθρώπων που γνωρίζουν την επιχείρηση σου, δεν φτάνει να ανεβάζεις το περιεχόμενο στο blog του website σου. Θα πρέπει να το μοιράζεις στους πιθανούς πελάτες σου μέσω των social media.  Δημοσιεύοντας τακτικά στο Facebook, το Instagram ή το LinkedIn σημαίνει ότι μπορείς να λες την ιστορία της επιχείρησης σου σε ένα μεγάλο ακροατήριο, χωρίς κυριολεκτικά να ξοδέψεις ένα ευρώ.

Τι είναι σημαντικό να θυμάσαι; Αξίζει να είσαι συνεπής. Αν παράγεις χρήσιμο περιεχόμενο που οι χρήστες θέλουν να διαβάσουν, το κοινό σου θα σε επιβραβεύσει.

Διπλασίασε το περιεχόμενό με video

Το video marketing έχει υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) και αφοσίωση από το περιεχόμενο που βασίζεται σε κείμενο. Αν το συνδυάσεις με το γεγονός ότι το YouTube παράγει δισεκατομμύρια προβολές την ημέρα και οι χρήστες του Facebook παρακολουθούν video τρεις φορές περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου, τότε ξέρεις τι είδους περιεχόμενο πρέπει να παράγεις.

Αν νομίζεις ότι το video marketing είναι μια δαπανηρή επένδυση, σκέψου ξανά.

Έχεις ένα smartphone με μια φωτογραφική μηχανή;
Εάν απάντησες «ναι», τότε είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις.

Μην ανησυχείς υπερβολικά για την ποιότητα της παραγωγής. Αν θέλεις ένα video για το  Facebοok  δεν χρειάζεσαι σκηνοθέτη και επαγγελματικό cast. Μπορείς με τον δικό σου εξοπλισμό να δημιουργήσεις ένα αξιοπρεπέστατο video που θα κάνει την δουλειά σου.

Δεν ξέρεις τι να πεις στο video; Εάν έχεις μια δημοσίευση στο blog σου, έχεις ήδη το σενάριο για το video marketing. Αν θέλεις παραπάνω έμπνευση, μιμήσου την στρατηγική που ακολουθούν μεγάλα brands του χώρου σου.  Δες πως συνδυάζουν δημοσιεύσεις blog και video για να δίνουν στο ακροατήριό τους το καλύτερο περιεχομένου τους.

Όπως είπαμε και στην εισαγωγή αυτού του άρθρου το ζητούμενο είναι οι έξυπνοι τρόποι διαφήμισης. Έξυπνοι τρόποι διαφήμισης για ανάπτυξη επιχειρήσεων που δεν θα σε επιβαρύνουν οικονομικά.

 

εξυπνοι τροποι διαφημισησ

Ρίξε το βάρος σου στο Local SEO

Το Local SEO (Search Engine Optimization) είναι ένας έξυπνος και αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Βοηθά τοπικές επιχειρήσεις να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε πελάτες που κινούνται στην ίδια γεωγραφική περιοχή.

Πώς μπορείς να κάνεις αποτελεσματικό Local Seo;

Υπάρχουν αρκετές πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να φέρεις την επιχείρηση σου ψηλά στα τοπικά οργανικά αποτελέσματα. Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που θα συνεισφέρει σε αυτή τη προσπάθεια είναι το Google My Business (GMB). Το GMB είναι ένα  δωρεάν εργαλείο που σου επιτρέπει να ελέγχεις τον τρόπο εμφάνισης της επιχείρησής σους στους Χάρτες Google  (Google Maps) και στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης Google. (Για περισσότερες πληροφορίες δες το άρθρο μας: «Κερδίστε τη μάχη του Local SEO με το Google My Business»)

Αν θέλεις ένα κίνητρο για να χρησιμοποιήσεις αυτόν το έξυπνο τρόπο διαφήμισης θα αναφέρω ένα μόνο στατιστικό στοιχείο: Το 78% των τοπικών αναζητήσεων οδηγεί στην πραγματικότητα σε αγορές από καταστήματα της περιοχής.

Βελτιώστε την παρουσία σου στα Social Media

Η παραγωγή περιεχόμενου για τα social media αποτελεί την κορυφαία στρατηγική growth hacking marketing πολλών επιχειρήσεων.

Αλλά ενώ τα social media προσφέρουν στις επιχειρήσεις ατελείωτες ευκαιρίες για να δικτυωθούν και να αποκτήσουν πελάτες, μπορεί επίσης να αποτελέσουν μια μαύρη τρύπα για το χρόνο σου. Και όπως είναι γνωστό «ο χρόνος είναι χρήμα»!

Χαζεύοντας post στο Facebook και ξοδεύοντας χρόνο παρακολουθώντας τους ανταγωνιστές σου στο Twitter δεν είναι μια κατάλληλη στρατηγική, αν θέλεις να αξιοποιήσεις στο έπακρο το χρόνο σου. Έξυπνοι τρόποι διαφήμισης σημαίνει ότι πρέπει να επιλέγεις πολύ προσεκτικά τα social media που θα χρησιμοποιήσεις, εστιάζοντας ιδανικά σε ένα ή δύο. Ποια; Αυτά που βρίσκεται το κοινό σου.

Αυτή τη στιγμή, δίνεται μεγάλη έμφαση στο Facebook και στο LinkedIn ως βασικές πλατφόρμες δικτύωσης. Τα Facebook groups, ειδικότερα, παρουσιάζουν μια καταπληκτική ευκαιρία να προωθήσεις το περιεχόμενό σου μπροστά σε ένα σχετικό, υπερ-στοχευμένο κοινό. Σοβαρά μιλώντας: Υπάρχει μια κοινότητα Facebook για σχεδόν τα πάντα.

Θυμήσου όμως ότι είναι σημαντικό να μην αφήσεις την παρουσία σου στα social media να αποσπάσει την προσοχή σου από τη στρατηγική περιεχομένου σους. Αν προσπαθήσεις να κυριαρχήσεις σε όλα τα social media, αυτό θα καταπιεί το χρόνο σου και στο τέλος δεν θα κάνεις τίποτα.

Είναι θέμα στρατηγικής, όχι χρημάτων

Ένα υψηλό budget δεν είναι αυτό που απαραίτητα χρειάζεσαι για να σπέρνεις  αποτελεσματικά τους σπόρους της επιχειρηματική σου επιτυχίας. Αντί για αυτό η ανάπτυξη επιχειρήσεων με έξυπνους τρόπους διαφήμισης απαιτεί δέσμευση. Θα πρέπει να είσαι διατεθειμένος να αφιερώσεις πολλές ώρες στην εφαρμογή της στρατηγικής growth hacking marketing. Μέχρι τουλάχιστον να μάθεις πώς να αυτοματοποιήσεις τις διαδικασίες σου, θα επενδύσεις αρκετό χρόνο. Όμως δεν θα είναι ποτέ χαμένος χρόνος.

Αυτοί οι έξυπνοι τρόποι διαφήμισης έχουν δοκιμασθεί και επιτύχει στην ανάπτυξη επιχειρήσεων σαν τη δική σου. Είναι σίγουρο ότι μπορούν να βοηθήσουν και εσένα να μπεις στο ραντάρ του κοινού σου χωρίς αρχικά να ξοδέψεις χρήματα που δεν έχεις.

Θα χαρούμε να ακούσουμε τα αποτελέσματα που είχες από την εφαρμογή τους ή τις ιδέες σου και για άλλους έξυπνους τρόπους διαφήμισης που δεν έχουμε καλύψει με το παρόν άρθρο.