Συμβουλές Επιτυχίας

 
30 Νοέμβριος
2018

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ WEBSITE ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ WEBSITE ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;
 
Θέλετε να είναι το site σας ο καλύτερος πωλητής σας; Βασικό ρόλο για να το πετύχετε θα παίξει πόσο φιλικό προς τις κινητές συσκευές είναι. Διαβάστε αυτό το άρθρο και μάθετε το γιατί.



Ίσως σας ακούγεται λίγο περίεργος ο όρος «φιλικό προς κινητά» (mobile friendly website). Κάντε μια δοκιμή: μπείτε από μια κινητή συσκευή (κινητό ή tablet) στο site του Υπουργείου Εσωτερικών (http://www.ypes.gr). Δοκιμάστε να πλοηγηθείτε. Δύσκολο έτσι;  Τώρα συγκρίνετε το με το site που τώρα είστε, το www.bizz.gr. Η μέρα με τη νύχτα, δεν συμφωνείτε;
 
Η διαφορά τους δεν είναι στο περιεχόμενο, είναι στο σχεδιασμό. Το ένα (www.bizz.gr)  είναι φιλικό προς κινητά, γιατί έχει responsive design, ενώ τo άλλο όχι.
 
Και τι γίνεται με το δικό σας site; Είναι mobile friendly;
Για να το διαπιστώσετε βάλτε την διεύθυνση σας στο διαγνωστικό εργαλείο της Google εδώ.
 
Πώς είναι το site σας;
Αν το διαγνωστικό σας έβγαλε Not mobile-friendly υπάρχει πρόβλημα.
 
Γιατί; Για δύο βασικούς λόγους.
 
Πρώτον, σύμφωνα με στοιχεία της Google το 2016 οι αναζητήσεις μέσω κινητών συσκευών ξεπέρασαν τις αντίστοιχες από σταθερές συσκευές. Επίσης τα sites που είναι mobile-friendly (φιλικά προς κινητά) έχουν τριπλάσια απόδοση σε πωλήσεις σε σχέση με αυτά που δεν είναι.  Αυτό συμβαίνει γιατί ο χρήστης στα site που δεν είναι φιλικά στις κινητές συσκευές κουράζεται γρήγορα στην πλοήγηση και τα εγκαταλείπει.  
 
Δεύτερο και ποιο βασικό είναι πως η Google εμφανίζει στα οργανικά αποτελέσματα της όλο και περισσότερα mobile-friendly κινητά.  Ξεκινώντας από τον Απρίλιο του 2015, τροποποίησε τον αλγόριθμό της, ώστε τα mobile-friendly κινητά να ανεβαίνουν στην κατάταξη της και τα μη φιλικά να πέφτουν στις πίσω σελίδες των αποτελεσμάτων. Αυτό μειώνει δραματικά της πιθανότητες να σας δουν οι υποψήφιοι πελάτες σας αν το δεν έχετε site με σωστό σχεδιασμό.
 
Είναι φανερό από τα παραπάνω πως αν το site δεν είναι mobile-friendly,  μάλλον, λειτουργεί περισσότερο αρνητικά και λιγότερο θετικά για την επιχείρηση σας. Τώρα λοιπόν είναι η ώρα να αναλάβετε δράση!
 
Σκεφτείτε: θέλετε απλά ένα site για να υπάρχει ή ένα site που θα «πουλάει»;
 
Αν η απάντηση σας είναι το δεύτερο, θα χαρούμε να σας δείξουμε το πώς στην BIZZ αναπτύσσουμε websites που φέρνουν κέρδος στην επιχείρηση σας. Επικοινωνήστε μαζί μας με κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους για να μάθετε πως το site σας μπορεί να γίνει ο καλύτερος πωλητής σας!