Συμβουλές Επιτυχίας

 
28 Ιούλιος
2016

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΤΟ GOOGLE ADWORDS;

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΤΟ GOOGLE ADWORDS;
 
H διαχείριση ενός λογαριασμού Adwords απαιτεί περισσότερα από το να κάνετε μερικές πρώτες ρυθμίσεις και να βάλετε κάποιο ποσό για να τρέχει. Απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις, εμπειρία και αρκετός χρόνος. Αν σας λείπει κάτι από αυτά, διαβάστε αυτό το άρθρο.



Το να περιμένεις το site σου να βγει στην πρώτη σελίδα της Google, μέσα από διαδικασίες SEO, για να κερδίσεις μεγάλη οργανική κίνηση θέλει χρόνο. Χρόνο που ίσως δεν διαθέτεις γιατί μπορεί να είσαι στην αρχή της σεζόν σου ή γιατί πολύ απλά χρειάζεσαι πωλήσεις τώρα!
 
Η διαφήμιση Google Adwords μπορεί να σου δώσει αυτό ακριβώς: άμεσες πωλήσεις με υψηλό ROI (Return on Investment). Το πόσο υψηλός όμως θα είναι ο δείκτης απόδοσης της επένδυσης σου (ROI) στην διαφήμιση εξαρτάται από το πόσο καλά παραμετροποιημένος θα είναι ο λογαριασμός σου στο Adwords.
 
Είναι αλήθεια ότι δεν είναι απίστευτα δύσκολο να στήσεις ένα απλό λογαριασμό στο Adwords, να βάλεις κάποια χρήματα και να αρχίσει να παίζει η διαφήμιση σου. Αλλά αν θέλεις το κάθε ευρώ που δίνεις να πιάνει τόπο και να έχει υψηλή ανταποδοτικότητα, πρέπει να προσλάβεις ένα σύμβουλο Διαφήμισης Google Adwords.  
 
Συνεργασία με ένα σύμβουλο Adwords
 
Το πρώτο πράγμα που θα κάνει ένας ειδικευμένος σύμβουλος Google  Adwords είναι να καθορίσει τις σωστές λέξεις κλειδιά (keywords). Εμείς στην ΒΙΖΖ αφιερώνουμε μια ολόκληρη συνάντηση  μαζί σας προκειμένου να βρούμε τις ποιο αποδοτικές λέξεις-κλειδιά και ταυτόχρονα να προσδιορίσουμε τις αρνητικές, που ξοδεύουν άσκοπα τα χρήματα σας.
 
Στην συνέχεια θα παραμετροποιήσουμε γεωγραφικά την καμπάνια σας στις περιοχές που έχουν μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον για εσάς. Θα διαμορφώσουμε επίσης το κείμενο και το εικαστικό των διαφημίσεων σας. Σημαντικό ρόλο παίζουν τα λεγόμενα Calls to Action, οι προτροπές δηλαδή για δράση του πελάτη. Μια ακόμα ρύθμιση που δίνουμε σημασία είναι οι λεγόμενες Ad Extensions (Επεκτάσεις Διαφημίσεων ) που μας βοηθούν να παράσχουμε συμπληρωματικές πληροφορίες στο κοινό μας.
 
Αυτή είναι όλη η συνεισφορά ενός συμβούλου για την διαφήμιση Google Adwords;
 
Δεν μπορώ να απαντήσω για τους άλλους. Πάντως στην BIZZ θεωρούμε πως η σημαντικότερη δουλειά μόλις τότε αρχίζει. Συχνά χαρακτηρίζουμε την αρχική παραμετροποίηση «άσκηση επί χάρτου». Γιατί τα πάντα κρίνονται από το αποτέλεσμα.
 
Μόλις λοιπόν αρχίσει να τρέχει η καμπάνια  την παρακολουθούμε και αναλύουμε σε εβδομαδιαία βάση. Τεστάρουμε τις διάφορες ομάδες διαφημίσεων και τις αξιολογούμε με βάση τους ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτες τους. Προσθέτουμε φράσεις και λέξεις κλειδιά που έχουν δυνατότητες, ενώ αφαιρούμε όσες κρίνουμε ότι σπαταλούν το budget σας.
 
Στο τέλος κάθε μήνα σας δίνουμε ένα αναλυτικό report για να ξέρετε πως πηγαίνει η καμπάνια σας και συζητούμε μαζί τα αποτελέσματα που είχατε στις πωλήσεις. Τα όσα μας λέτε συχνά μας δίνουν νέες ιδέες για περαιτέρω βελτιστοποίηση του λογαριασμού σας με στόχο πάντα την παραγωγή πωλήσεων.
 
Συμπερασματικά, καταλαβαίνετε ότι η διαχείριση ενός λογαριασμού διαφήμισης Google Adwords απαιτεί περισσότερα από το να κάνετε μερικές πρώτες ρυθμίσεις και να βάλετε κάποιο ποσό για να τρέχει. Απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις, εμπειρία και αρκετός χρόνος. Η ομάδα της BIZZ αποδεδειγμένα διαθέτει και τις γνώσεις και την εμπειρία για να κάνει το κάθε ευρώ που επενδύετε να πιάνει τόπο. To έχουμε κάνει για δεκάδες πελάτες-συνεργάτες μας, μπορούμε να το κάνουμε και για εσάς!
 
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την διαφημιση Google Adwords και για το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε, συμπληρώστε την σχετική φόρμα ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 3004448.