Συμβουλές Επιτυχίας

 
5 Οκτώβριος
2016

ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ WEBSITE ΣΑΣ ΜΕ 4 ΚΙΝΗΣΕΙΣ!

ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ WEBSITE ΣΑΣ ΜΕ 4 ΚΙΝΗΣΕΙΣ!
 
Αν δεν σας ικανοποιούν οι επιδόσεις του website σας διαβάστε το άρθρο αυτό για να μάθετε πως με 4 απλές κινήσεις μπορείτε να τις βελτιώσετε θεαματικά!

Σε προηγούμενα άρθρα αναφερθήκαμε στο πόσο σημαντικό είναι το εταιρικό website σας να έχει responsive design  και μοναδικό περιεχόμενο.

Πράγματι και τα δύο είναι εκ των ουκ άνευ, αν θέλετε να «οικοδομήσετε» ένα website που να κερδίζει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών. Αλλά δεν φτάνουν μόνο αυτά: υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του.

Σημαντικότερος όλων είναι η ταχύτητα φόρτωσης (page speed). Αν το website σας κάνει 10+ δευτερόλεπτα να φορτώσει, τι πιστεύετε ότι θα κάνουν οι επισκέπτες σας: θα περιμένουν ή θα πάνε στο επόμενο, που μπορεί να είναι του ανταγωνιστή σας; Και γιατί να χάσουν την ευκαιρία να δουν το μοναδικό περιεχόμενο σας, εξαιτίας ενός αργού website;  

Πριν από όλα λοιπόν, κάντε το speed test της Google. Εκτός των επιδόσεων, θα σας δώσει και συμβουλές για το πώς μπορείτε να κάνετε το website σας ποιο γρήγορο. Σε κάθε περίπτωση να θυμάστε: είναι καλό για εσάς να είναι –έστω και λίγο- ποιο γρήγορο από των ανταγωνιστών!

Μια δεύτερη αιτία που διώχνει πολλούς επισκέπτες είναι η ύπαρξη Flash. Με δεδομένο ότι πλέον οι περισσότεροι επισκέπτες έρχονται στο website σας από κινητές συσκευές, οι οποίες δεν υποστηρίζουν αρχεία σε Flash, είναι εύκολο να προβλέψετε ποια θα είναι η επόμενη κίνηση τους. Κατά συνέπεια όσο ωραία και αν δείχνουν κάποια website σε Flash, προτιμήστε να αναπτύξετε το δικό σας σε HTML 5, που είναι ότι καλύτερο έχει να υποδείξει σήμερα το website design.

Ένα τρίτο σημείο που αξίζει να τύχει την προσοχής σας είναι η ισορροπία που πρέπει να υπάρχει μεταξύ κειμένων, φωτογραφιών και video. Η παροιμία λέει ότι «μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις», αλλά δεν πρέπει να το παρακάνουμε με κανένα από τα δύο. Το πολύ «ξερό» κείμενο κουράζει. Οι πολλές φωτογραφίες και αυτές το ίδιο. Τα πολλά video χωρίς να εξηγείται το γιατί υπάρχουν και τι πρέπει ο επισκέπτης να προσέξει σε αυτά, τον διώχνουν ειδικά αν μπαίνει από mobile συσκευή. Η ισορροπία φέρνει την επιτυχία!

Πολλά tips μπορούν να ειπωθούν για αυτό, αλλά θα σταθούμε –για την ώρα- μόνο σε δύο. Πρώτον, μαζί με κάθε video δώστε ένα σύντομο κείμενο επεξήγησης του, ώστε ο επισκέπτης που δεν θέλει να το δει να μην χάσει την ουσία του περιεχομένου σας. Δεύτερο, επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας, ώστε να έχουν όλες κοινές διαστάσεις και μικρό μέγεθος αρχείου. Αυτό θα βελτιώσει την αναγνωσιμότητα του περιεχομένου σας και θα βοηθήσει σε κάθε περίπτωση την ταχύτητα φόρτωσης του website σας.

Τέλος, μην φορτώνετε την σελίδα σας με πολλές διαφημίσεις. Ξέρω τι σκέφτεστε: «Και πως θα πουλήσω;». Η απάντηση είναι μέσω του ελκυστικού περιεχομένου και όχι μέσω των ενοχλητικών διαφημίσεων. Άλλωστε ο μέσος καταναλωτής είναι τόσο πολύ «εκπαιδευμένος» να αποφεύγει τις διαφημίσεις, που όσο ποιο άμεσα και ενοχλητικά τις σερβίρετε, τόσο ποιο πιθανό κάνετε να σας γυρίσει την πλάτη. Οπότε αρκεστείτε στο τόσο όσο…

Θέλετε να μετατρέψετε και εσείς το website σας σε πόλο έλξης των πελατών σας;


Είναι καιρός να αρχίσετε να έχετε αποτέλεσμα από τις ενέργειές σας στο digital marketing. Εμείς, η ομάδα της Bizz, θα χαρούμε πολύ να σας βοηθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος για συνεργασία μαζί μας και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς.