Συμβουλές Επιτυχίας

 
28 Μάιος
2018

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟ VISUAL CONTENT

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟ VISUAL CONTENT
 

Στην Bizz, ως growth hacking marketing agency που βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων, χρησιμοποιούμε συχνά την φράση "το περιεχόμενο είναι βασιλιάς" (Content is King). Στην πραγματικότητα όμως "το visual content είναι ο βασιλιάς". Αυτό δεν είναι απλώς μια δική μας ιδέα, αλλά ένα επιστημονικά διαπιστωμένο γεγονός. 
 
Ένα ενημερωτικό report  του Thomas Reuters που κυκλοφόρησε το 2016 επικεντρώθηκε στην επιρροή που έχει το οπτικό περιεχόμενο (visual content)  πάνω στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Η έρευνα έδειξε ότι κατά μέσο όρο, ο εγκέφαλος μας επεξεργάζεται τις οπτικές πληροφορίες 60.000 φορές πιο γρήγορα από ότι το κείμενο. Επίσης τόνισε ότι το 90% των πληροφοριών που μεταδίδονται στον εγκέφαλό μας παραδίδονται με οπτική μορφή.
 
Η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι όταν χρησιμοποιούνται σωστά, οι οπτικές πληροφορίες έχουν την ικανότητα να προκαλούν ένα υψηλότερο επίπεδο συναισθημάτων.
 

Κατανόηση και διατήρηση των πληροφοριών
 

To visual content, όχι μόνο αυξάνει τον συναισθηματικό αντίκτυπο μιας ιστορίας, αλλά οδηγεί επίσης σε υψηλότερα ποσοστά κατανόησης. Αυτό προσδιορίζει εάν ένα κομμάτι περιεχομένου θα μοιραστεί και θα ξαναμοιραστεί,  εξαιτίας της εύκολης κατανόησης που έχει.
 
Οι αναγνώστες είναι επίσης πιο πιθανό να διατηρήσουν τις πληροφορίες που απορροφούν, οδηγώντας σε μια ισχυρότερη πιθανότητα να αναζητήσουν ξανά αυτές τις πληροφορίες για να τις μοιραστούν με τους φίλους, την οικογένεια και τους συναδέλφους τους.
 

Η ταυτότητα και η απεικόνιση της μάρκας
 

Εάν ο κύριος στόχος σου είναι να δημιουργήσεις αναγνωσιμότητα για την επιχείρηση ή το προϊόν σου (brand awareness) , η οπτικoποιημένη αφήγηση, τα γραφικά βοηθήματα (όπως τα infographics) και άλλα οπτικά κομμάτια visual content είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου σου.
 
Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένης της απίστευτης προσοχής στη λεπτομέρεια και την ανταλλαγή μηνυμάτων που βιώνουμε καθημερινά. Σε ότι αφορά την επιχείρηση σου, όταν διαθέτεις ένα οπτικά «δυνατό» λογότυπο, εφοδιάζεις με ποιοτικές φωτογραφίες τους followers που έχεις στα social media και περιλαμβάνεις στο περιεχόμενο σου infographics και animation, αυτό βοηθά τους πελάτες σου να σε ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
 
Τελικά, αν ο στόχος σου επικεντρώνεται στην δημιουργία ενός ισχυρού brand  ή στην απόκτηση ενός μεγαλύτερου κοινού που θα παραμένει δεσμευμένο με την τρέχουσα βάση των πελατών σου, μια κοινότητα  που τροφοδοτείται με visual περιεχόμενο σε όλα τα κανάλια είναι εξαιρετικά σημαντική για την επιτυχία σου.