Συμβουλές Επιτυχίας

 
9 Φεβρουάριος
2019

ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ LOCAL SEO ΜΕ ΤΟ GOOGLE MY BUSINESS

ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ LOCAL SEO ΜΕ ΤΟ GOOGLE MY BUSINESS
 
Η αναβάθμιση του Google My Business ενίσχυσε τη σπουδαιότητα του στο Local SEO. Δείτε σε αυτό το άρθρο πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε για καλύτερα οργανικά αποτελέσματα και περισσότερες πωλήσεις.


Θέλετε ένα  δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να ελέγχετε τον τρόπο εμφάνισης της επιχείρησής σας στους Χάρτες Google  (Google Maps) και στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης Google; Ναι, αυτό είναι το Google My Business (GMB). Αν και οι μικρές επιχειρήσεις δεν πρέπει να δίνουν όλη την προσοχή τους μόνο στο Google, είναι χρήσιμο να θυμούνται ότι αυτός ο γίγαντας έχει κατά μέσο όρο πάνω από 40.000 αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο. Η έξυπνη χρήση του είναι μια ισχυρή αναπτυξιακή κίνηση.
 
Μετά τον θάνατο του Google Plus, η χρήση του Google  My Business είναι ποιο σημαντική όσο ποτέ. Θα μπορούσαμε βάσιμα να πούμε ότι το Local SEO (τοπικό SEO) αρχίζει εδώ. Γιατί είναι σημαντικό;
 
Το 50% των ανθρώπων που αναζητούν μια τοπική επιχείρηση στο smartphone τους θα επισκεφτούν την επιχείρηση εκείνη την ημέρα. Αυτοί είναι άνθρωποι που έχουν αρχίσει να κάνουν έρευνα αγοράς για να βρουν κάτι συγκεκριμένο. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι κάνετε τα πάντα για να επιτρέψετε σε αυτόν που ψάχνει να σας βρει.
 

Τι πρέπει να κάνει μια μικρή επιχείρηση με το Google My Business;

 
Καταρχήν, δώστε τις βασικές πληροφορίες που σας αφορούν. Ορίστε την τοποθεσία, τις ώρες λειτουργίας και τα στοιχεία επικοινωνίας. Αυτές είναι οι πληροφορίες που θα εμφανίζονται στους Χάρτες Google και στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι δεν δίνετε στον δυνητικό πελάτη λανθασμένες πληροφορίες που θα σας κάνουν να χάσετε μια πώληση.
 
Σκεφτείτε στη συνέχεια τους όρους αναζήτησης που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας πιθανός πελάτης. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αυτές τις λέξεις στην περιγραφή σας και σε άλλα πεδία όπου αναφέρετε τα στοιχεία της επιχείρησής. Η εξειδίκευση βοηθά. Αυτή σας κάνει να ξεχωρίζετε και επιτρέπει στην επιχείρησή σας να είναι κατάλληλη για πολλά διαφορετικά ερωτήματα αναζήτησης.
 
Πρόσθεσε φωτογραφίες. Σύμφωνα με το Google, οι επιχειρηματικές καταχωρήσεις με φωτογραφίες έχουν 35% περισσότερα κλικ στην ιστοσελίδα τους και 42% περισσότερα αιτήματα για οδηγίες πλοήγησης στην έδρα τους. Αυτό είναι ένα κομμάτι που –δυστυχώς- πολλές επιχειρήσεις παραβλέπουν. Προσθέστε λοιπόν φωτογραφίες για να  αφήσετε τους επισκέπτες σας να γνωρίσουν την επιχείρηση και τις υπηρεσίες σας.
 
Ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήσουν κριτικές και να ανταποκριθείτε θετικά όταν το κάνουν. Όταν οι χρήστες βλέπουν τη θετική ανταπόκριση σας, θα κερδίσετε τη καλή τους εντύπωση. Μπορεί ακόμη να μπουν στον πειρασμό να αφήσουν και μια δική τους κριτική. Φυσικά, στην περίπτωση κακής κριτική, αυτό δεν είναι το μέρος για να συναισθηματικές εξάρσεις, αψιμαχίες ή αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Η αρνητική αξιολόγηση πρέπει να σας προβληματίσει, αλλά καλό είναι να απαντήσετε με νηφαλιότητα ακόμα και αν αμφισβητείτε τα κίνητρα του χρήστη που την έκανε.
 

Ποιοι πρέπει να είναι οι στόχοι του local SEO;

 
Το ισχυρό Local SEO σημαίνει ότι εμφανίζεστε όχι μόνο στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αλλά και στα σωστά σημεία. Δύο αποτελέσματα του επιτυχημένου local SEO είναι:
 
Το Google Local 3-Pack - Αυτή είναι η προβολή στα 3 αποτελέσματα που δίνονται στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων. Μάλιστα συχνά οι επιχειρήσεις αυτές εμφανίζονται με εύχρηστους συνδέσμους για κλήσεις, λήψη οδηγιών ή χρήσιμα links από το websites τους . Αυτά τα αποτελέσματα δεν συμβαίνουν τυχαία. Οι σωστές επιχειρηματικές πληροφορίες, τα θετικά σχόλια των πελατών, και ένα σταθερό ιστορικό SEO είναι αυτά που βοηθούν να βρεθεί μια επιχείρηση εκεί.
 
Ο πίνακας αποτελεσμάτων – Αυτό είναι ένα πλαίσιο με μια εστιασμένη περίληψη των αποτελεσμάτων ενός ερωτήματος αναζήτησης. Αλλά μπορείτε να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών με μια γκάμα πληροφοριών μόνο αν η Google έχει πλήρη επίγνωση της επιχείρησής σας. Το Google My Business θα σας μεταφέρει εκεί.


Άλλες χρήσιμες συμβουλές για το Google My Business

 
Ορίστε μια υπενθύμιση για να ελέγχετε περιοδικά τα στοιχεία της επιχείρησής σας. Όπως η πλατφόρμα μπορεί να δημοσιεύσει μια κριτική της επιχείρησής σας, ο οποιοσδήποτε μπορεί επίσης να προτείνει μια αλλαγή ή επεξεργασία στην επαγγελματική σας καταχώριση. Ο στόχος της Google που το επιτρέπει είναι η ανάγκη για πληθώρα πληροφοριών ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη ακρίβεια. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων δεν ενημερώνονται πάντοτε για τις αλλαγές.
 
Χρησιμοποιήστε τις "Αναρτήσεις" για να μοιραστείτε επιχειρηματικές ειδήσεις, προσφορές, πωλήσεις, προωθήσεις και παρόμοιες ενημερώσεις. Ενώ ο γενικός κανόνας για τα social media είναι να αποφύγετε να λέτε "εγώ, εγώ, εγώ" επειδή στους χρήστες δεν τους αρέσει να αισθάνονται ότι μιλάνε με έναν πωλητή, θυμηθείτε ότι οι αναρτήσεις του Google My Business δεν σαν τα δικά τους post. Αυτές είναι πληροφορίες που θα διαβαστούν από άτομα που ήδη ψάχνουν και είναι περίεργα για τις λεπτομέρειες της επιχείρησής σας. Ενδιαφέρονται για εσάς. Αφήστε τους να σας γνωρίσουν. Οι φωτογραφίες, οι σύνδεσμοι και οι παροτρύνσεις για δράση μπορούν να είναι χρήσιμα εδώ. Τα hastags, από την άλλη πλευρά, είναι λίγο άσκοπα.
 
Κατεβάστε στο κινητό σας την εφαρμογή Google My Business για εύκολη ενημέρωση, δημοσίευση και ειδοποιήσεις μηνυμάτων, καθώς και για να δείτε τα αναλυτικά στοιχεία της καταχώρισης της επιχείρησής σας. Οι ειδοποιήσεις μηνυμάτων είναι ένα μεγάλο μπόνους εδώ. Το Google My Business δημιούργησε έναν νέο τρόπο απευθείας σύνδεσης με τις επιχειρήσεις, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε επίγνωση αυτού του νέου εργαλείου.
 

Κερδίστε τη μάχη του Local SEO

Φυσικά τα όσα είπαμε προηγουμένως απλά ακουμπούν την επιφάνεια όσων (πολλών) οι μικρές επιχειρήσεων μπορούν να κάνουν με το Google My Business. Εντούτοις είναι καλό να γνωρίζουμε από πού να ξεκινήσουμε.
 
Αν δεν έχετε μαζική παρουσία στο internet ή κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τo χρησιμοποιήσετε. Το 78% των τοπικών αναζητήσεων οδηγεί στην πραγματικότητα σε αγορές από καταστήματα τοπικού χαρακτήρα. Μην διστάζετε να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία του για να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας μπροστά στα μάτια των πελατών σας.