Συμβουλές Επιτυχίας

 
7 Ιανουάριος
2019

WEBSITE REDESIGN - 4 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

WEBSITE REDESIGN - 4 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
 
Κάθε ανανέωση στην εταιρική σας ιστοσελίδα είναι μια καλή αφορμή να διορθώσετε λάθη ή ατέλειες του παρελθόντος. Σε αυτό το άρθρο αναλύουμε 4 σημεία έλεγχου που χρησιμοποιούμε στη Bizz κάθε φορά που ετοιμάζουμε ένα website redesign για τους πελάτες μας.



Οι ιστότοποι μπορεί να είναι διασκεδαστικοί, χρήσιμοι και ίσως το καλύτερο εργαλείο που διαθέτει μια επιχείρηση. Αλλά υπάρχουν πράγματα που πρέπει να θυμάστε, καθώς μπαίνετε στη διαδικασία του website redesign.

Ας υποθέσουμε ότι η επιχείρησή σας έχει ήδη ένα website και ότι σχεδιάζετε ένα redesign - μια ανανέωση του προς το καλύτερο. Για να καταλάβετε τι πρέπει να μεταφέρετε στο νέο website (και τι να αφήσετε πίσω), θα πρέπει να έχετε μια στρατηγική επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας σας.

Δείξετε τι κάνετε καλύτερα

To website σας θα πρέπει να εξηγεί με σαφήνεια πώς η εταιρεία ή η υπηρεσία σας βοηθά τους ανθρώπους.  Αυτό δεν θα πρέπει να πάρει σε κάποιον περισσότερο από πέντε δευτερόλεπτα για να το καταλάβει.

Εάν η επιχείρηση ή η υπηρεσία σας κάνει τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη, θα πρέπει να το δείξετε και να το κάνετε σημείο εστίασης της προσοχής του επισκέπτη.

Θυμηθείτε, οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες - αγοράζουν οφέλη και εμπειρίες.
Να είστε περήφανοι για το πώς βοηθάτε τους ανθρώπους και να μοιράζεστε τις εμπειρίες των πελατών σας και τις ιστορίες επιτυχίας! Απλά φροντίστε να το κάνετε με φυσικό τρόπο και να μην πέσετε στην παγίδα της υπερβολής ή της επιτηδευμένης επίδειξης.


Γεμίστε τα κενά 

Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας σας δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσετε νέα πράγματα και να εξερευνήσετε νέες λειτουργίες, από νέες σελίδες προορισμού έως χρήσιμα διαδραστικά εργαλεία.
Για να μάθετε τι πρέπει να προσθέσετε στη νέα σας ιστοσελίδα, θα πρέπει να έχετε κάποια ιδέα για το τι έλειπε από το προηγούμενο.

Τι είδους περιεχόμενο μπορείτε να προσθέσετε στο νέο σας website που δεν υπήρχε στο παλιό; Ποια εργαλεία θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους επισκέπτες σας να κάνουν ευκολότερα μια μετατροπή;

Αυτές είναι ερωτήσεις που θα λάβετε απάντηση μόνο μέσω της έρευνας για τα marketing personas, η οποία αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για τον προσδιορισμό της συνολικής επιτυχίας του website σας.

Με την κατανόηση του ποιος αγοράζει από εσάς, τις επιθυμίες, τους φόβους κλπ. των πελατών σας, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε το είδος των εργαλείων και του περιεχομένου που μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες σας να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους στο website σας.


Απαλλαγείτε από την υπερβολή

Το περιεχόμενο που δεν είναι καλά μελετημένο ή δεν εξυπηρετεί ένα σκοπό στην δημιουργία μετατροπών θα πρέπει να θεωρείται ως υπερβολικό και θα πρέπει να το ξεφορτωθείτε.

Οποιοδήποτε κομμάτι περιεχομένου ή εικόνων δεν εξυπηρετεί το σκοπό της στρατηγικής redesign δεν πρέπει να υπάρχει. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει ένας λόγος ή μια αιτία πίσω από κάθε εικόνα και κείμενο που έχετε αναρτήσει στον ιστότοπο σας.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας επικεντρώνεται γύρω από τα οφέλη του επισκέπτη και τον τρόπο με τον οποίο η υπηρεσία σας λύνει ένα του πρόβλημα. Αποφύγετε την πάρα πολύ εμπορική ορολογία ή τις άχρηστες πληροφορίες σχετικά με το κάθε τι στην εταιρείας, το οποίο στο τέλος της ημέρας αφορά μονάχα εσάς.
 

Όταν φτάνετε στο σχεδιασμό, less is more

Ενώ ένα redesign μπορεί να φέρει την ευκαιρία για νέες σελίδες και λειτουργίες όπως περιγράφηκε προηγουμένως, μπορεί επίσης να είναι μια ευκαιρία για να καθαρίσετε το website σας. Από τι; Από κάθε τι αποσπά την προσοχή των επισκεπτών από το βασικό σας μήνυμα.  Έτσι θα δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό, εύκολο στην περιήγηση website, όπου οι χρήστες θα ξέρουν διαισθητικά πού να κάνουν κλικ και τι θα επακολουθήσει στη συνέχεια.

Όσο  λιγότερες  λέξεις και εικόνες  μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε τον επισκέπτη να δράσει, τόσο το καλύτερο για την επιχείρηση σας.
 
Σχεδιάζετε να κάνετε redesign στο εταιρικό website σας; Θέλετε την βοήθεια μιας εταιρείας marketing με εμπειρία στην κατασκευή websites απαιτήσεων; Καλέστε μας για να γνωριστούμε.