Συμβουλές Επιτυχίας

 
15 Ιούλιος
2019

ΠΩΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ BUDGET ΣΑΣ;

ΠΩΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ BUDGET ΣΑΣ;
 
Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε εύκολους για να μειώσετε το κόστος της διαφήμισης στο Google αυξάνοντας ταυτόχρονα την αποτελεσματικότητα της.

CPC (κόστος ανά κλικ), CPM (κόστος ανά 1000 εμφανίσεις), CPA, κόστος ... Τόσοι πολλοί δείκτες για παρακολούθηση και βελτιστοποίηση του κόστους της διαφήμισης στο Google. Πώς αλήθεια μπορούμε να μειώσουμε το κόστος σε αυτά τα τρελά ακρωνύμια; Η απάντηση δείχνει απλή: μείωση του προϋπολογισμού μας. Είναι όμως τόσο απλό; 
 
Όχι, γιατί ο στόχος είναι να διατηρηθεί η απόδοση της διαφήμισης στο Google και όχι απλώς να μειώσουμε το κόστος της. Δεν πρόκειται μόνο για μείωση του κόστους - πρόκειται στην πραγματικότητα για τη δημιουργία ενός οικονομικού μοντέλου δαπανών, όπου αυξάνουμε τις επιδόσεις για κάθε ευρώ που πληρώνουμε.
 
Ας δούμε μερικές από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές και βελτιστοποιήσεις που μπορούμε να πετύχουμε στη διαφήμιση στο Google. 
 

#1. Δείκτης ποιότητας

 
Βελτιώστε τον δείκτη ποιότητας (Quality Score), για να μειώσετε το κόστος ανά κλικ (CPC). Αυτή είναι συχνά η πιο απλή τακτική, όταν πρόκειται για τη βελτιστοποίηση του κόστους. Όσο υψηλότερο είναι το QS σας, τόσο λιγότερο κόστος θα πληρώνετε, επειδή η συνολική εμπειρία του χρήστη θα είναι (πιθανότατα) καλύτερη.
 
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση του Quality Score. Οι διαφημίσεις πρέπει να είναι σχετικές με τη σελίδα προορισμού και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εάν ένας χρήστης αναζητά μια λύση χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, μια σχετική διαφήμιση πρέπει να εμφανίζεται σε αυτήν και αυτή η διαφήμιση πρέπει να οδηγήσει σε μια σελίδα σχετική με αυτούς τους όρους αναζήτησης. Αυτός είναι ο απλούστερος τρόπος για να βελτιώσετε τη συνάφεια των διαφημίσεών σας, γεγονός που αυξάνει το ποσοστό κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, το οποίο με τη σειρά του αυξάνει τον δείκτη ποιότητας.
 

2#. Λέξεις κλειδιά

 
Προσθέστε λέξεις-κλειδιά (keywords) ή φράσεις-κλειδιά (long tail keywords)ακριβούς αντιστοίχισης που σχετίζονται ιδιαίτερα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτές οι πολύ στοχευμένες φράσεις-κλειδιά θα έχουν συνήθως χαμηλότερο όγκο αναζήτησης, αλλά και πολύ λιγότερο ανταγωνισμό, επιτρέποντάς σας να διαφημιστείτε σε αυτές με αρκετά χαμηλό κόστος. Επειδή αυτές είναι εξαιρετικά εξειδικευμένες και σχετικές, συμβάλλουν και σε υψηλότερο Quality Score. 
 
Όσο πιο ευρεία ή γενική είναι η λέξη-κλειδί, τόσο περισσότερος ανταγωνισμός γύρω από αυτήν, Ακόμα αξίζει να αναφέρουμε ότι σε αυτή την περίπτωση η πραγματική πρόθεση αναζήτησης γύρω από τη λέξη-κλειδί μπορεί να μην είναι καν σχετική με την επιχείρησή σας. Αυτό θα μειώσει το ποσοστό κλικ και θα τότε θα πείτε αντίο στο υψηλό QS.
 
Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά θα αποτρέψουν την ενεργοποίηση των διαφημίσεών σας σε μη σχετικές αναζητήσεις. Όσο ευρύτερες είναι οι λέξεις-κλειδιά σας, τόσο περισσότερο θα πρέπει να ασχολείστε με την παρακολούθηση όρων αναζήτησης και την προσθήκη στη σχετική λίστα των αρνητικών λέξεων-κλειδιών. Θα βρείτε γρήγορα ποιοι όροι αναζήτησης ενεργοποίησαν την διαφήμισή στο ίντερνετ.
 

#3. Σελίδα προορισμού

 
Εδώ έχουμε να κάνουμε με τους χρόνους φόρτωσης των σελίδων προορισμού, την ευκολία πλοήγησης στο περιβάλλον εργασίας του χρήστη κ.ο.κ. Μερικοί διαφημιζόμενοι ξεχνούν ότι η δουλειά τους δεν τελειώνει μετά από ένα κλικ της διαφήμισης στο Google. Η εμπειρία της σελίδας προορισμού παίζει μεγάλο ρόλο στο Quality Score. Είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με την ομάδα UI / UX για να διασφαλίσετε ότι η σελίδα προορισμού θα παραμείνει βελτιστοποιημένη και γρήγορη. Αν ο στόχος σας είναι η παραγωγή πωλήσεων, βεβαιωθείτε ότι η σελίδα προορισμού είναι άψογη τεχνικά.
 

#4. Προσφορά

 
Τέλος, έρχεται προσφορά. Με όλη την αυτοματοποίηση στις στρατηγικές υποβολής προσφορών τώρα, είναι εύκολο να ξεχάσετε ότι εξακολουθείτε να έχετε τον έλεγχο των προσφορών σας. Μην φοβάστε να ξεκινήσετε με μια στρατηγική μη αυτόματης προσφοράς. Στην πραγματικότητα, έτσι θα πρέπει να ξεκινήσετε μια καμπάνια, έως ότου υπάρχουν αρκετά δεδομένα για να υποστηρίξετε μια αυτοματοποιημένη προσφορά.
 

Μειώστε το Κόστος της Διαφήμισης στο Google Άμεσα


Οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι πιστεύουν ότι η αύξηση της προσφοράς σας ανά κλικ θα σας προσφέρει πάντα την καλύτερη απόδοση. Αυτό δεν είναι αληθινό. Σίγουρα, μια υψηλότερη προσφορά μπορεί να σας δώσει περισσότερη προβολή και κλικ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι πολύτιμα κλικ. Αξίζει να δείτε το μέσο CPC και να εξετάσετε πόσο μπορείτε να προσαρμόσετε την προσφορά σας πιο κοντά σε αυτόν τον μέσο όρο χωρίς να μειώσετε την απόδοση.
 
Είναι ένα αργό παιχνίδι που πρέπει να παίξετε και με την πάροδο του χρόνου θα μπορείτε να δείτε την απόδοσή να παραμένει σταθερή και να μειώνεται το μέσο κόστος. Αν οι διαφημίσεις στο Google παρουσιάζουν ικανοποιητική απόδοση με χαμηλότερο CPC από την προσφορά σας, γιατί να μην μειώσετε την προσφορά σας;
 
Υπάρχουν πολλές ακόμα τακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να επιτύχετε χαμηλότερη δαπάνη ανά κλικ στην διαφήμιση στο Google. Τα παραπάνω είναι μερικές μόνο από τις πιο εύκολα που εφαρμόζει μια εταιρεία marketing εργάζεται προς όφελος των πελατών της.