Συμβουλές Επιτυχίας

 
26 Αύγουστος
2019

4 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ GROWTH HACKING MARKETING

4 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ GROWTH HACKING MARKETING
 
Αυτό το άρθρο καταρρίπτει 4 μύθους γύρω από το growth hacking marketing παρουσιάζοντας τι πραγματικά πρέπει να αναμένετε από την εταιρεία που θα συνεργαστείτε.



Σήμερα, η ανάγκη για ανάπτυξη έχει γίνει περισσότερο από ποτέ επιτακτική για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Όλο και περισσότερες νεοφυείς εταιρείες υιοθετούν το growth hacking marketing ως βασική επιλογή ή προσπαθούν να δημιουργήσουν τις δικές τους στρατηγικές ανάπτυξης «δανειζόμενες» ιδέες από αυτό.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι μύθοι, σχετικά με το σκοπό και τη λειτουργία του ίδιου του growth hacking, που οφείλουν να καταρριφθούν. Σε αυτό το άρθρο θα αναφέρουμε τέσσερεις από τους πιο συνηθισμένους μύθους, οι οποίοι οδηγούν σε παρανόηση των μεθόδων και των στόχων του growth hacking και δημιουργούν ψευδείς προσδοκίες. 
  

Μύθος #1: To Growth Hacking είναι μια μυστική συνταγή που κατέχουν μόνο οι growth hackers

Πραγματικότητα: Το "μυστικό" είναι η νοοτροπία, όχι η χρήση έτοιμων συνταγών.


Οι growth hackers θεωρούνται συχνά ως το βασικό μέρος μίας μυστικής συνταγής που θα απογειώσει κάθε επιχείρηση. Η ανάπτυξη συχνά θεωρείται σαν ένα βιβλίο με "μυστικά", που αρκεί να επιλέξεις ένα για να επιτύχεις. Σύμφωνα με το μύθο, αυτά τα "μυστικά" είναι κλειδωμένα στο μυαλό ενός growth hacker.  

Η μαγεία που κουβαλάει ένας growth hacker δεν βρίσκεται σε κάποια μυστική εργαλειοθήκη που διαθέτει, αλλά μάλλον στη νοοτροπία, που διαφέρει από των υπόλοιπων digital marketers. Όταν ένας growth hacker σχεδιάζει τη στρατηγική του δεν παίρνει τίποτα ως δεδομένο. Ξεκινάει τη σκέψη του από μηδενική βάση και προχωρά με βάση τα πραγματικά στοιχεία (data). Δίνει σημασία στις λεπτομέρειες που οι άλλοι προσπερνούν, γιατί ξέρει πως εκεί μπορεί να βρίσκεται κρυμμένο το μυστικό της ανάπτυξης.
 




Μύθος # 2: Το Growth Hacking είναι μια γρήγορη λύση για τα προβλήματα μιας επιχείρησης 


Πραγματικότητα: Το Growth Hacking δεν πετυχαίνει από τη μια μέρα στην άλλη.  


Η ανάπτυξη δεν επιτυγχάνεται εν μία νυκτί. Χρειάζεται πολύ, σκληρή και συνεχής εργασία. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί από εταιρεία σε εταιρεία όπως ένα πρόσθετο που κουμπώνει στο browser και παίζει αμέσως. Απαιτείται μεγάλη επιμονή. Για κάθε επιτυχία, έχει υπάρξει πριν ένας σημαντικός αριθμός αποτυχημένων πειραμάτων.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να μεγαλώσετε την επιχείρηση σας. Οι growth hackers δεν ακολουθούν την πεπατημένη. Βλέπουν πέρα ​​από τις προφανείς βελτιστοποιήσεις, ψάχνοντας συνεχώς τον game changer. Τον παράγοντα εκείνον που θα αλλάξει εκ βάθρων την πορεία της επιχείρησης σας. Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξη δεν μπορεί να είναι κάτι που αντιμετωπίζεται εύκολα. Ειδικά όταν θέλουμε να πετύχουμε βιώσιμη -και όχι μετεωρική-  ανάπτυξη.

Αν προσπαθείτε να προσλάβετε έναν growth hacker, βρείτε μια ομάδα που μπορεί να σας κάνει τις βαθύτερες (δυσκολότερες) ερωτήσεις και που θα στοχεύει στη μακροπρόθεσμη πορεία βιώσιμης ανάπτυξης για την εταιρεία σας. 

Μια αποτελεσματική στρατηγική ανάπτυξης μπορεί να βρεθεί μέσα από τις δοκιμές. Δεν αντιγράφεται από ένα βιβλίο με επιτυχημένα case studies. Άλλωστε κάθε επιχείρηση είναι τόσο μοναδική, ώστε θα ήταν αποτυχημένη κάθε προσπάθεια να το πετύχετε αυτό. Οι βαθύτερες ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν σας, ενισχύουν τις γνώσεις της growth team, σε συνδυασμό με την αδιάκοπη εστίαση στις κινούμενες μετρήσεις και τις γρήγορες επαναλήψεις.

"Είναι σαν την επένδυση στο χρηματιστήριο. Αν υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος τρόπος επιτυχίας, εκείνοι που θα  τον γνώριζαν δεν θα μιλούσαν γι 'αυτό», δήλωσε ο Ivan Kirigin , ο οποίος εργάστηκε για την ανάπτυξη του Dropbox . "Νομίζω ότι όλες αυτές οι στρατηγικές στοχεύουν στη δημιουργία μιας διαδικασίας εκμάθησης του προϊόντος και της αγοράς, γεγονός που καθιστά τη νίκη πολύ πιο πιθανή". 



Μύθος # 3: Το Growth Hacking είναι μια νέα νοοτροπία

Πραγματικότητα: Το growth hacking δεν είναι κάτι εντελώς νέο. 


Το Hi5, το Dropbox, το Bebo , το Facebook και το LinkedIn ήταν μερικές από τις πρώτες ομάδες που έδωσαν μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη και εμπλοκή των χρηστών, πολύ πριν μπει στην ζωή μας η ορολογία "growth hacking".

Ενώ η επιτυχία της ανάπτυξης μέσω internet έχει γίνει φανερή από την αυγή του Διαδικτύου, η μεγάλη επιτυχία εφαρμογών και πλατφορμών όπως το Facebook ή το Dropbox, έφεραν το growth hacking στο προσκήνιο σαν ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης ή μια καινοτόμα νοοτροπία.







Μύθος # 4: Ένας growth hacker είναι ένα άτομο που κάνει όλη τη δουλειά 

Πραγματικότητα: Το growth hacking είναι ομαδική δουλειά


Ένας growth hacker δεν είναι ένας μοναχικός καβαλάρης, αλλά θα πρέπει να είναι μέλος μιας μεγαλύτερης ομάδας. Καλύτερα λοιπόν αναζητήστε μια ομάδα growth hacking και όχι μόνο ένα άτομο. Ωστόσο, διαφορετικά στάδια της εταιρείας απαιτούν διαφορετικούς τύπους ομάδων ανάπτυξης.
Η διαδικασία ανάπτυξης της επιχείρησης σας είναι ολιστική διαδικασία, επειδή δεν ανήκει ποτέ μόνο σε ένα τμήμα της. Η ανάπτυξη είναι περίπλοκη και συχνά περιλαμβάνει αρκετά πειράματα πριν βρεθεί η ιδανική φόρμουλα. Χωρίς να συντονιστεί όλη η εταιρεία σας γύρω από ένα σύνολο κινήσεων, η στρατηγική ανάπτυξης θα παρεμποδιστεί από τις αντικρουόμενες προτεραιότητες και στόχους των διαφόρων τμημάτων.

Η υιοθέτηση μιας κουλτούρας growth hacking θα αμφισβητήσει τον τρόπο με τον οποίο το προϊόν ή η υπηρεσία σας προσφέρεται στον τελικό χρήστη. Δεν είναι εύκολο έργο, γιατί η αλλαγή της κουλτούρα μιας επιχείρησης συχνά βρίσκει εμπόδια μέσα στον ίδιο τον οργανισμό. Όταν όμως όλα τα τμήματα είναι αφοσιωμένα μαζί με το growth hacking agency στον κοινό στόχο, τότε υπάρχει το κατάλληλο περιβάλλον για να επιτύχει η στρατηγική.
 


Βρείτε το δικό σας growth hacking marketing agency


Σε έναν κόσμο όπου πλειοψηφία των νεοφυών επιχειρήσεων αποτυγχάνει, η Bizz θα βοηθήσει την εταιρεία σας να επιτύχει και να αναπτυχθεί. Ανεξάρτητα από το είδος των στόχων που έχετε για αυτή, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τους επιτύχετε χάρη στην τεχνογνωσία μας στο growth hacking marketing.
 
Στη Bizz υιοθετούμε μια προσέγγιση παρακολούθησης της μεγάλης εικόνας όσον αφορά την ανάπτυξη. Συνδυάζουμε ένα ευρύ φάσμα τεχνικών και πολιτικών digital marketing,μαζί με την ανάλυση δεδομένων και τη συνεχή διεξαγωγή πειραμάτων, σε μια διαδικασία συνεχούς βελτίωσης κάθε πτυχής του marketing επιχείρησης σας.
 
Θέλετε να μάθετε πως μπορούμε να εργαστούμε μαζί σας και για εσάς; Καλέστε μας στο 210 3004448 για να κλείσουμε μια συνάντηση γνωριμίας.