Συμβουλές Επιτυχίας

 
27 Οκτώβριος
2019

SEO: ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ

SEO: ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ
 
Η επιλογή των λέξεων κλειδιά (keywords) θα καθορίσει τον αριθμό και τον τύπο των επισκεπτών που θα προσελκύσετε στο website σας από τις μηχανές αναζήτησης. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να ξέρετε πως μπορείτε να έχετε το μεγαλύτερο όφελος από αυτή τη διαδικασία.




Μια αποτελεσματική στρατηγική SEO επικεντρώνεται όχι στον αριθμό των επισκεπτών, αλλά στην προσέλκυση του σωστού τύπου ανθρώπων στην ιστοσελίδα σας. Οι λέξεις κλειδιά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή.

Λέξεις κλειδιά (keywords) είναι οι λέξεις και φράσεις που πληκτρολογούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, για να βρουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες που αναζητούν. Με την κατάλληλη έρευνα και ενσωμάτωση των λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά την κατάταξη σας στη μηχανή αναζήτησης και να κερδίσετε στοχευμένη επισκεψιμότητα.


Πώς Βρίσκω τις Λέξεις Κλειδιά που θα με Βοηθήσουν;


Ευτυχώς, η επιλογή των σωστών keywords ακούγεται πιο εκφοβιστική από ό, τι είναι στην πραγματικότητα. Ας δούμε τι περιλαμβάνει.
 

1) Καθορίστε τα κύρια θέματα της ιστοσελίδας σας.

 
Ξεκινήστε την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας, ανατρέχοντας τόσο στο επιχειρησιακό σας σχέδιο όσο στο websites σας. Στη συνέχεια, συνθέστε μια σύντομη λίστα με τα θέματα για τα οποία θέλετε να εμφανίζεται ο ιστότοπός σας. Η λίστα σας πρέπει να περιλαμβάνει συνοπτικούς όρους που σχετίζονται με τον κλάδο, τα προϊόντα ή / και τις υπηρεσίες σας.

Παράδειγμα: Για μια μικρο-ζυθοποιία  που παρασκευάζει τη δική της μπύρα, τα κύρια θέματα μπορεί να είναι:
 
    Εστιατόριο, Ζυθοποιία (γενική επισκόπηση)
    Φρέσκιες Μπύρες (κατηγορία προϊόντων)
    Εκδρομές ζυθοποιίας (επιχειρηματική όψη)
    Συστατικά τοπικής προέλευσης (επιχειρηματική πτυχή)
 
Αυτά τα κύρια θέματα μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία λιστών σχετικών όρων αναζήτησης.

 

2) Ζητήστε τη βοήθεια του κοινού

 
Απευθυνθείτε στους πελάτες σας μέσω ενός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μιας έρευνας για να συντάξετε μια λίστα με λέξεις κλειδιά που οι δυνητικοί πελάτες χρησιμοποίησαν για να βρουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Αν σας έχουν βρει με άλλο τρόπο, ρωτήστε τους ποια keywords θα χρησιμοποιήσουν  στις μηχανές αναζήτησης για να σας βρουν, αν δεν σας ήξεραν.
 

3) Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία αναζήτησης λέξεων-κλειδιών.

 
Το δωρεάν εργαλείο προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών της Google θα σας βοηθήσει να βρείτε τα κατάλληλα keywords , long tail keywords και ομάδες διαφημίσεων. Εάν είστε αρχάριος, είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε το Google SEO.

Το εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών της Wordstream είναι επίσης ιδιαίτερα φιλικό προς τους επαγγελματίες μάρκετινγκ και καθιστά εύκολη την ανταγωνιστική αναζήτηση λέξεων-κλειδιών. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο, μπορείτε να μοιραστείτε τη διεύθυνση, τη βιομηχανία και τη θέση του ανταγωνιστή και το Wordstream θα προσφέρει τις πιο δημοφιλείς λέξεις κλειδιά της επιχείρησης και τη συχνότητά τους σε ολόκληρο τον ιστότοπο.

Το MOZ Keyword Explorer είναι επίσης ένα δημοφιλές εργαλείο που χρησιμοποιείται συχνά για να αποφασίσετε ποιες λέξεις κλειδιά να κρατήσετε και ποιες να απορρίψετε. Το εργαλείο παρέχει ακριβέστερα δεδομένα όγκου αναζήτησης από το Google Planner λέξεων-κλειδιών και τα φίλτρα προτάσεων λέξεων-κλειδιών αποκαλύπτουν πολύ περισσότερα αποτελέσματα λέξεων-κλειδιών.
Κάθε εργαλείο λέξεων-κλειδιών θα παρέχει ελαφρώς διαφορετικά δεδομένα, οπότε είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε μια ποικιλία εργαλείων για τη συλλογή πληροφοριών.
 

4) Επιλέξτε ρεαλιστικούς όρους.

 
Στο Google Planner λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να δείτε τις στήλες "Μέσες μηνιαίες αναζητήσεις" και "Ανταγωνισμός".
 
-Μέσες μηνιαίες αναζητήσεις: Οι φορές ανά μήνα που κατά μέσο όρο αναζητείται ένα keyword
-Competition: Ο αριθμός των websites που στοχεύουν τη λέξη κλειδί

Είναι πάντα σημαντικό να θυμάστε ότι οι και οι ανταγωνιστές σας ερευνούν και κατασκευάζουν λίστες λέξεων κλειδιών. Στην πραγματικότητα, ισχυρότεροι ανταγωνιστές σας πιθανώς έχουν πάρει ήδη κατάταξη στις κορυφαίες θέσεις πολλών από τις πιο γενικές αναζητήσεις που σχετίζονται με τη βιομηχανία σας.
 
Δεν έχει νόημα να ξοδεύετε χρόνο, ενέργεια ή χρήματα για να «κυνηγήσετε» την κατάταξη σε λέξεις κλειδιά που δεν έχετε καμία πιθανότητα να ταξινομηθείτε. Οι επιτυχημένοι marketers εργάζονται για να βρουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ του όγκου αναζήτησης μιας λέξης-κλειδιού και του ανταγωνισμού της.
 

5) Κάντε επιλογή με βάση τη σχετικότητα

 
Ο μικρότερος όγκος σε κάποιο keyword ή long tail keyword θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την πιθανότητα κατάταξη σας στην πρώτη σελίδα Google. Επιπλέον, όσο πιο σχετικοί είναι οι όροι αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να μετατρέψετε αυτόν τον επισκέπτη σε πιθανή πώληση.
 
Τελικά, αν ψάχνετε να ενσωματώσετε λέξεις κλειδιά που βελτιώνουν τόσο την επισκεψιμότητα όσο και τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες, η έρευνα είναι καθοριστική. Ελέγξτε το επιχειρηματικό σας σχέδιο, εξετάστε τους πελάτες σας, αναλύστε τους ανταγωνιστές σας και χρησιμοποιήστε εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών.
 

Θέλετε τη Βοήθεια των Ειδικών;

 
Ομολογουμένως το SEO είναι μια πρακτική που απαιτεί τις συνδυασμένες γνώσεις και δεξιότητες μιας ομάδας ειδικών. Δεν φτάνει να είναι κάποιος marketer, όπως δεν αρκεί να είναι καλός developer για να πετύχει.

Χρειάζεστε βοήθεια με το SEO του επιχειρηματικού σας site; Αν θέλετε εξαιρετικό αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ελάτε σε επαφή μαζί μας. Η Bizz είναι μια έμπειρη εταιρεία SEO με ένα μεγάλο portfolio επιτυχημένων case studies. Θέλουμε η επόμενη επιτυχημένη δουλειά μας να είναι το δικό σας project. Εσείς;