Συμβουλές Επιτυχίας

 
8 Ιούλιος
2016

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΩ ΤΟ SITE ΜΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΩ ΤΟ SITE ΜΟΥ;
 
Όπως όλες οι εταιρίες, θέλετε το site σας να αποτελεί την online βιτρίνα που σας συνδέει με αυτούς τους ανθρώπους. Είναι φυσιολογικό λοιπόν να αναρωτιέστε: «Παίρνω το καλύτερο από το website που έχω σήμερα; Τι θα μπορούσα να βελτιώσω για να είναι περισσότερο αποτελεσματικό;».



Καθημερινά όλο και περισσότεροι άνθρωποι όλων των ηλικιών αναζητούν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες online. Όπως όλες οι εταιρίες, θέλετε το site σας να αποτελεί την online βιτρίνα που σας συνδέει με αυτούς τους ανθρώπους. Είναι φυσιολογικό λοιπόν να αναρωτιέστε: «Παίρνω το καλύτερο από το website που έχω σήμερα; Τι θα μπορούσα να βελτιώσω για να είναι περισσότερο αποτελεσματικό;».

Αν οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα σας βάλουν στην διαδικασία του website redesign, μην καταφύγετε στις εύκολες λύσεις. Αυτή τη φορά κάντε το από την αρχή σωστά. Ξεκινήστε με τις ακόλουθες  5 ερωτήσεις που θα οδηγήσουν την σκέψη σας να αποφασίσετε ποιος δρόμος είναι ο κατάλληλος.

1.    ΤΙ ΠΑΕΙ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΜΟΥ SITE;

Εάν έχετε μια στοιχειώδη ιστοσελίδα, να ξέρετε ότι πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν. Μπορεί εσάς να σας ικανοποιεί, αλλά προσπαθήστε να μπείτε λίγο στα παπούτσια των πελατών σας (ήδη πελατών ή δυνητικών) και να δείτε τα πράγματα με την δική τους ματιά. Ένας καλός τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι από τα σχόλια που σας αφήνουν στο site, ή τις κριτικές στο Google. Επίσης μέσα από τα  Google Analytics μπορείτε να δείτε το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) και τον χρόνο που περνούν στο site σας.

Μπορεί οι πελάτες να μην είναι πάντα 100% σωστοί σε ότι λένε, αλλά να θυμάστε ότι το website σας γίνεται για αυτούς και όχι για εσάς. Επομένως έχει μεγάλη σημασία  να είναι φιλικό και να βελτιώνει την εμπειρία τους.

2.    ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ή ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ;

Πόσο έχει αλλάξει το προϊόν ή υπηρεσία σας από τότε που φτιάξατε το website σας; Μήπως έχουν αλλάξει οι συνήθειες και ο τρόπος επικοινωνίας των πελατών σας; Αν κάπου σε αυτά η απάντηση είναι «ναι», τότε μάλλον πρέπει να εξετάσετε την περίπτωση ανασχεδιασμού του. Μια νέα, φρέσκια εμφάνιση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να πείτε στους πελάτες σας ότι είστε ικανοί να αλλάζετε μέσα στο χρόνο με τρόπο που θα ικανοποιεί πάντα τις ανάγκες τους.

3.    ΠΟΙΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ;

Είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσετε γιατί θέλετε να επανασχεδιάσετε το website σας. Θα κάνετε ένα συνολικό ανασχεδιασμό του brand (rebrand) σας ή μόνο ένα λίφτινγκ (redesign) στο site σας; Αν κάνετε redesign (ίσως για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Google), κρατώντας κάποια στοιχεία, όπως πχ το λογότυπο, ίδια είναι σαφώς ευκολότερη υπόθεση.

Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να θέσετε συγκεκριμένους, μετρήσιμους, ρεαλιστικούς και χρονικά προσδιορισμένους στόχους για τον ανασχεδιασμό του site σας.

4.    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ WEBSITE;

Συχνά βλέπετε μια ιστοσελίδα που σας αρέσει πολύ στην εμφάνιση, είναι εύκολη στην πλοήγηση και σκέφτεστε ότι θα ήταν ωραίο να την μιμηθείτε.

Όταν ανασχεδιάζετε το website σας  μπορεί να σας φαίνετε ότι η μίμηση ενός τέτοιου site έχει νόημα, αλλά σκεφτείτε για λίγο τους πελάτες σας και τα ενδιαφέροντα τους. Μπορεί όντως να είναι αισθητικά ωραίο, αλλά να μην ταιριάζει στο προϊόν και τους πελάτες σας.

Μια καλή πηγή έμπνευσης είναι  τα websites των μεγάλων ανταγωνιστών σας και ειδικά αυτά που κατατάσσονται ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Τι έχουν κάνει για να είναι τόσο ψηλά; Αναζητήστε τα θετικά τους σημεία και προσπαθήστε να κάνετε καλύτερα αυτά στα οποία υστερούν.

Επίσης είναι σημαντικό να έχετε ένα website που είναι mobile-friendly, δηλαδή φιλικό προς κινητές συσκευές. Αυτό θα βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη και θα δώσει ώθηση στις online πωλήσεις σας!

 

5. ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ WEBSITE ΜΟΥ;

Θέλω να κάνω website redesign για να μου δίνει περισσότερες online πωλήσεις; Θέλω να δίνει περισσότερο περιεχόμενο στον επισκέπτη από ότι στο παρελθόν; Μήπως χρειάζομαι ένα website που θα «σπρώχνει» τον επισκέπτη στο φυσικό μου κατάστημα; Όποια και αν θα είναι η λειτουργιά του ανασχεδιασμένου website σας καλό είναι να την προσδιορίσετε πριν ξεκινήσετε να το δημιουργείτε.  Η κάθε λειτουργία θέλει και διαφορετική σχεδίαση. Προσδιορίστε αυτό το βασικό στοιχείο και θα είστε σε καλό δρόμο για να επιτύχετε στον κόσμο του digital marketing.

Όποιος και αν είναι ο λόγος που σκέπτεστε να ανασχεδιάσετε την online παρουσία σας , είναι σίγουρο πως δεν είναι μια εύκολη διαδικασία. Για να μειώσετε την αβεβαιότητα του αν θα γίνει επιτυχημένα, καλό είναι να έχετε από πριν απαντήσει στα παραπάνω σημαντικά ερωτήματα. Αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα και θα σας δώσει την βεβαιότητα ότι μόλις το νέο website βγει στον αέρα θα νιώσετε το αίσθημα ότι άξιζε όλη την προσπάθεια που καταβάλετε.

Στην ΒΙΖΖ δεν θέλουμε ποτέ να αφήνετε τα πράγματα στην  τύχη ή να κάνετε κάτι απλά για να πείτε ότι προσπαθήσατε. Μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, για τον λόγο αυτό παίρνουμε πολύ στα σοβαρά την κατασκευή ιστοσελίδων ή το redesign τους. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε καλέστε μας στο 210 300 4448 ή συμπληρώστε αυτή τη φόρμα επικοινωνίας.