Email Marketing που Αποδίδει Κέρδος [Οδηγός 2024]

επιτυχημένο email marketing

Email Marketing που Αποδίδει Κέρδος [Οδηγός 2024]


To Email Marketing είναι ίσως το ποιο παρεξηγημένο εργαλείο του online Marketing Management.  Ακούγοντας τον όρο οι περισσότεροι σκέφτονται εκείνα τα ενοχλητικά διαφημιστικά emails που δέχονται καθημερινά από αγνώστους και που καταλήγουν στο φάκελο με τα spam πριν καν ανοιχτούν.

Η πραγματικότητα όμως είναι λίγο διαφορετική. Το Email Marketing είναι ένα πολύ χρήσιμο (περισσότερο και από ότι φαντάζεστε) εργαλείο στην υλοποίηση του digital property project σας. Με μια προϋπόθεση: να χρησιμοποιηθεί κατόπιν προσεκτικού σχεδιασμού και πάντα σύμφωνα με τους κανόνες.

 

Tα Πλεονεκτήματα του Email Marketing

 

Το Email Marketing έχει πλεονεκτήματα που δεν μπορεί να συναντήσει κανείς στα υπόλοιπα εργαλεία του Online Marketing.

 

1. Eίναι Στοχευμένο & Προσωποποιημένο

 

Έχοντας μαζέψει με νόμιμους τρόπους αρκετά δεδομένα για το κοινό σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε καμπάνιες πλήρως παραμετροποιημένες και στοχευμένες. Μπορείτε ακόμα και να απευθύνεστε προσωπικά στον παραλήπτη αντί για εκείνο το απρόσωπο «Αγαπητε/η Κύριε/α» που βλέπουμε συχνά.  Αν για παράδειγμα έχετε μια παραμετροποιημένη λίστα με 1000 συνδρομητές πανελλαδικά, μπορείτε να επιλέξετε μόνο αυτούς που ζουν στην Αθήνα και είναι άντρες και να τους στείλετε ένα προσωπικό email.

 

2. Έχετε Analytics

 

Μπορείτε δηλαδή να παρακολουθείτε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας σε πραγματικό χρόνο. Πόσοι έλαβαν το σας, πόσοι το άνοιξαν, πόσες φορές, ποια πάτησαν και πολλά άλλα.

 

3. Είναι Αυτοματοποιημένο, άρα και Οικονομικό

 

Η υπηρεσίες Email Marketing που χρησιμοποιούμε μας βοηθούν να στήσουμε μια πλήρως αυτοματοποιημένη καμπάνια με ειδικές landing pages, προεπιλεγμένα ή και custom tamplates, responsive design για κάθε συσκευή, κτλ. Μάλιστα το κόστος για όλα αυτά είναι σχετικά μικρό σε σχέση με τον όγκο των παραληπτών μας.

 

4. Όταν γίνει σωστά  είναι αποτελεσματικό

 

Αν η συλλογή των στοιχείων του κοινού σας έχει γίνει με την συγκατάθεση τους και εσείς από την πλευρά σας, δεν τους βομβαρδίζεται καθημερινά, τότε μπορεί να γίνει πολύ αποτελεσματικό. Σας βοηθά να καλλιεργήσετε μια σχέση με το κοινό σας, άσχετα με το αν έχουν αγοράσει ήδη ή θα το κάνουν στο μέλλον. Στέλνει αυτό το κοινό ξανά και ξανά στο site σας, αυξάνοντας το όφελος για εσάς σε κάθε επίσκεψη.

Στην bizz έχουμε την άποψη ότι για να μεγιστοποιήσουμε την αποδοτικότητα του Email Marketing, δεν φτάνει να το κάνουμε σύμφωνα με τους κανόνες. Είναι σημαντικό να το εντάξουμε κάτω από την ομπρέλα του σχεδιασμού που θα κάνουμε. Η προστιθέμενη αξία θα προκύψει μόνο αν συνδυαστεί αποτελεσματικά με τα υπόλοιπα εργαλεία online marketing.