Συμβουλές Επιτυχίας

 
28 Σεπτέμβριος
2018

7 CHECK POINTS ΠΡΙΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ MARKETING

7 CHECK POINTS ΠΡΙΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ MARKETING
 
Αναζητάτε μια έμπειρη εταιρεία marketing για να συνεργαστείτε; Εξετάστε 7 σημεία που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε από τη συνεργασία μαζί της.



Η πρόσληψη μιας εταιρείας μάρκετινγκ είναι για αυτούς που θέτουν ως προτεραιότητα την ανάπτυξη της επιχείρησης τους. Η συνεργασία μαζί της είναι μια σχέση, που για να πετύχει πρέπει να προσπαθήσουν και οι δύο από κοινού.

Εάν σκέφτεστε να στραφείτε σε ειδικούς για να αναλάβουν το λογαριασμό της επιχείρησης σας στο digital marketing, ανατρέξτε σε αυτές τις πιθανές κόκκινες σημαίες μέσα στον οργανισμό σας. Προσδιορίστε τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν, πριν ξεκινήσετε τη συνεργασία με μια εταιρεία μάρκετινγκ και την ομάδα της. Το πόσο θα καταφέρουν να σας βοηθήσουν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο θα τους δώσετε εσείς το απαραίτητο έδαφος που χρειάζονται.
 

Θα εξετάσουμε 7 σημεία ελέγχου που πρέπει να δείτε πριν αρχίσετε μια επιτυχημένη σχέση με μια εταιρεία marketing.


#1. Δεν έχετε ενημερώσει την ιστοσελίδα σας εδώ και χρόνια.


Ένα μεγάλο μέρος του digital marketing περιλαμβάνει την είσοδο των ανθρώπων στην ιστοσελίδα σας. Αν αυτή είναι παλιά, γεμάτη λάθη, δεν είναι φιλική με τις κινητές συσκευές ή ασαφής, κινδυνεύετε να χάσετε αμέσως τους επισκέπτες που εργαστήκατε τόσο σκληρά για να κερδίσετε. Οι οργανισμοί που δεν ενδιαφέρονται για μια ισχυρή παρουσία στο internet, συνήθως δεν είναι κατάλληλοι συνεργάτες για μια εταιρεία μάρκετινγκ.

Θέλετε να ξεπεραστεί αυτό; Συνεργαστείτε με μια εταιρία marketing για τoν ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας και στη συνέχεια φροντίστε να δημιουργήσετε κυκλοφορία προς αυτήν με διαφήμιση στο ίντερνετ. Όταν η ομάδα επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας λειτουργεί με την λογική του μάρκετινγκ από την αρχή, θα καταλήξετε σε ένα ισχυρότερο website που δημιουργεί πελάτες και εκφράζει συναρπαστικά τον σκοπό της επιχείρησης σας.
 

#2. Οι άνθρωποι σας δεν ενστερνίζονται την φιλοσοφία του marketing.


Στη Bizz είμαστε στην ευχάριστη θέση να εκπαιδεύουμε τους πελάτες μας και τις ομάδες τους. Αλλά αν αναλώνουμε πολύ χρόνο δικαιολογώντας γιατί χρειάζεστε marketing, αυτό θα αρχίσει να τρώει το χρόνο που είναι καλύτερα δαπανηθεί στην προβολή και προώθηση την επιχείρησης σας. Η εμπιστοσύνη αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο κάθε επιτυχημένης σχέσης. Διαπιστώνουμε σταθερά καλύτερα αποτελέσματα και ισχυρότερη συνεργασία όταν οι πελάτες μας - και τα στελέχη τους - εμπιστεύονται την ομάδα μας.
 

#3. Δεν έχετε χρόνο να δώσετε προσοχή.

 
Το ψηφιακό μάρκετινγκ απαιτεί πραγματική επένδυση χρόνου και πόρων. Πρέπει να νοιάζεστε για την επιχείρησή σας και πάνω απ 'όλα πρέπει να νοιάζεστε για τους πελάτες σας. Μια εταιρεία μάρκετινγκ που ξεκινάει συνεργασία μαζί σας θα απαιτήσει τον ενθουσιασμό και την εμπειρία σας, ειδικά στην αρχή του έργου. Πρέπει να είστε έτοιμοι να εξετάσετε νέες παραμέτρους και να ερευνήσετε τις ιδέες των πελατών σας και τις ανάγκες τους. Αν θέλετε να προσλάβετε κάποιον και εσείς να μην ασχοληθείτε καθόλου, τότε μια εταιρεία marketing πιθανότατα δεν είναι η σωστή επιλογή.

Δεν υπάρχει καμία εναλλακτική επιλογή γύρω από αυτό. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας γνωριμίας με τα στελέχη της εταιρείας μάρκετινγκ να είστε ειλικρινείς σχετικά με τον τρόπο που θα συνεργάζεστε και να δείτε προσεκτικά τι πόρους θα απαιτήσουν από εσάς.
 

#4. Θέλετε να δίνεται εντολές.

 
Οι εταιρείες marketing συνήθως δεν αποτελούνται από υπαλλήλους που ανταποκρίνονται στις διαταγές του κάθε πελάτη. Εάν έχετε ισχυρές ιδέες για το πώς πρέπει να μοιάζει η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, ίσως να είναι καλύτερα να συγκροτήσετε μια εσωτερική ομάδα από καταρτισμένους στο marketing υπαλλήλους ή ελεύθερους επαγγελματίες που θα εφαρμόζουν τακτικές υπό την ηγεσία σας.

Εάν θέλετε να προσλάβετε μια εταιρεία marketing, δεσμευτείτε μαζί της. Να είστε ειλικρινείς από την αρχή της γνωριμίας σας που θέλετε να συμβάλλετε με τις δικές σας ιδέες. Ταυτόχρονα όμως μάθετε να ακούτε και το όχι όταν λέτε τις ιδέες σας. Σε πολλές περιπτώσεις, μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ θα χαρεί να εφαρμόσει και να δοκιμάσει τις ιδέες σας.

Στη Bizz υιοθετούμε μια ισχυρή συμβουλευτική προσέγγιση, όχι μόνο σχεδιάζοντας στρατηγικές, αλλά βοηθώντας τους πελάτες μας να καθορίσουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους από την αρχή.
 

#5. Δεν θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο.

 
Το περιεχόμενο έχει γίνει μια πολυχρησιμοποιημένη λέξη, αλλά παραμένει ο πυρήνας του επιτυχημένου digital marketing. Οι άνθρωποι επιθυμούν να βρουν χρήσιμα πράγματα online. Εάν δημιουργήσετε φρέσκο, χρήσιμο υλικό, θα έρθουν σε σας. Αρκετά εύκολο να γίνει στη θεωρία - αλλά πιο δύσκολο στην πράξη.

Ακόμα και η καλύτερη εταιρεία μάρκετινγκ στον κόσμο δεν μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο για εσάς, χωρίς τουλάχιστον λίγη συνεργασία από μέρους σας. Επιλέξτε μέσα από την εταιρεία σας μια ομάδα που έχει ανοιχτό μυαλό, ικανή να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις. Επιλέξτε στελέχη σας που θα βοηθήσουν στην παραγωγή περιεχομένου. Εσείς είστε οι ειδικοί σε αυτό που κάνετε. Βοηθήστε τους συνεργάτες σας να μεταφέρουν στο κοινό σας όλη αυτή τη μεγάλη γνώση που έχετε στο μυαλό σας.

Για να ξεπεράσετε αυτό το πρόσκομμα, επανεξετάστε τι σημαίνει δημιουργία περιεχομένου για εσάς. Δεν χρειάζεται να είστε ένας καταξιωμένος συγγραφέας για να δώσετε στην εταιρεία marketing αρκετές πληροφορίες για να συνεργαστείτε. Να είστε ειλικρινείς σχετικά με τους υπάρχοντες περιορισμούς και οι συνεργάτες θα έρθουν σε σας με λύσεις. Αλλά αν κανείς στην επιχείρηση σας δεν είναι πρόθυμος να είναι αρωγός στην προσπάθεια, τότε είναι σαν να πυροβολείτε τα πόδια σας.
 

#6. Δεν έχετε προϋπολογισμό για διαφήμιση στο internet

 
Σε όλους μας αρέσουν οι επισκέψεις από το SEO γιατί έχουν χαμηλό κόστος απόκτησης. Εντούτοις δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε την αξία που έχουν οι επισκέπτες από την πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης της Google.

Οι πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης και οι διαφημίσεις στα social media μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και να συμβάλλουν στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών σας.  Εάν δεν διαφημίζεστε ήδη αυτό το διάστημα, πρέπει να σύντομα να το κάνετε. Οι ανταγωνιστές σας είναι εκεί. Προσπαθούν να τοποθετήσουν τις διαφημίσεις τους στην κορυφή της πρώτης σελίδας στη Google. Ή διεκδικούν μερίδιο από την προσοχή του κοινού σας μέσω πληρωμένων διαφημίσεων στο Facebook ή το Instagram.

Και τι γίνεται αν δεν διαθέτετε μεγάλο προϋπολογισμό για διαφημίσεις;

Μην ανησυχείτε για τον προϋπολογισμό. Μια εταιρεία marketing, με εμπειρία και γνώση τεχνικών όπως το growth hacking, είναι σίγουρο ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο κάθε διαθέσιμο budget. Κάνοντας μια βαθιά έρευνα στα διαθέσιμα data θα μπορέσει να ανιχνεύσει ευκαιρίες διαφήμισης με χαμηλό κόστος και υψηλό ποσοστό μετατροπών. Θα προσπαθήσει να συνδυάσει όλες τις διαθέσιμες πρακτικές marketing προς όφελος σας.

Ο συνδυασμός αυτών των δύο, SEO και πληρωμένης διαφήμισης, είναι που μπορεί να επιτύχει το καλύτερο αποτέλεσμα για εσάς.
 

#7. Πιστεύετε ότι το μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά ακριβό.

 
Ανάλογα με τη δραστηριότητα και τον κλάδο σας, θα ήταν καλό να επενδύετε ένα ποσό μεταξύ του 2% και 10% των ακαθάριστων εσόδων σας στο μάρκετινγκ. Το ποσοστό διαμορφώνεται ανάλογα με τον ανταγωνισμό που έχετε, το πόσο νέα η επιχείρηση σας, το είδος των πελατών που έχετε, κ.ο.κ. Ίσως σας φαίνονται πολλά σαν χρήματα, αλλά είναι σημαντικό να τα δείτε σαν μια επένδυση. Επενδύετε αυτά τα χρήματα για να πάρετε πολλαπλάσια.

Το μάρκετινγκ αποτελεί επένδυση στην επιτυχία. Για να αποδειχτεί όμως έτσι, χρειάζεστε τον κατάλληλο συνεργάτη. Μια έμπειρη εταιρεία μάρκετινγκ δεν πρόκειται να σας αφήσει να ξοδέψετε τον προϋπολογισμό σας σε ενέργειες με μηδενική απόδοση. Θα σας κατευθύνει σε μια συνολική στρατηγική, που θα εκμεταλλεύεται άριστα το διαθέσιμο budget. Σκοπός της θα είναι να δίνει συνεχώς προστιθέμενη αξία σε όλες τις διαφημιστικές σας ενέργειες.

Ισχύει αυτό που συχνά λέμε στους πελάτες της Bizz: κάτι που κοστίζει 10 ευρώ και δεν σου αποφέρει τίποτα, είναι ποιο ακριβό από κάτι άλλο, που στοιχίζει 100 ευρώ, αλλά φέρνει πίσω 300 . Δεν συμφωνείτε;

Γιατί να συνεργαστείτε μαζί μας!

Μέχρι εδώ περιγράψαμε 7 λανθασμένες απόψεις που καλό θα ήταν να αλλάξετε πριν συνεργαστείτε με μια εταιρεία marketing. Τώρα είναι η ώρα να σας δώσουμε ένα καλό κίνητρο για να δουλέψετε μαζί μας.

Ίσως βρίσκεστε στη φάση της αναζήτησης συνεργάτη στον τομέα της διαφήμισης στο internet. Ακούτε λοιπόν από κάποιους ότι είναι «ειδικοί στη διαφήμιση Google Ads» ή από κάποιους άλλους ότι «κάνουν θαύματα στο SEO». Μπορεί και να ισχύει. Αλλά είναι αλήθεια αυτό που έχετε ανάγκη, αυτό που προσφέρουν;

Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι αυτό που χρειάζονται περισσότερο οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, είναι κάποιον να τους βοηθήσει στο marketing. Όταν έχετε ένα σχεδιασμό marketing και ξέρετε ΤΙ θα κάνετε και κυρίως ΓΙΑΤΙ το κάνετε, τότε πετυχαίνετε το μέγιστο όφελος. Κάνετε ενέργειες marketing που υπερ-αποδίδουν, κερδίζετε χρόνο και μειώνετε σημαντικά το κόστος.

Στην Bizz έχουμε συνεργαστεί μέχρι τώρα με επιτυχία με δεκάδες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σαν τη δική σας. Μαζί με τους επιχειρηματίες έχουμε σχηματίσει ομάδες που παράγουν αποτελέσματα υψηλής προστιθέμενης αξίας στο marketing. Εργαζόμαστε σκληρά καθημερινά για να αναπτύξουμε μαζί τις επιχειρήσεις τους μέσα σε ένα αντίξοο οικονομικό περιβάλλον. Αλλά δεν ψάχνουμε ποτέ για δικαιολογίες. Βάζουμε στόχους και τους πετυχαίνουμε.

Για εμάς στη Bizz η επιτυχία σας είναι αυτοσκοπός!